{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
879 visninger | Oprettet:

katte pasning? {{forumTopicSubject}}

Vi skal muligvis på ferie i uge 28 og mangler pasning til katten (og evt 3 marsvin)

Vi har kigget på pensioner, men jeg tror ikke det er noget der vil gavne hende, da hun ikke kan håndtere for meget larm.. Har også kigget på nogle der kommer og lige tjekker osv men har ik besluttet noget endnu.

Så tænkte om i kender nogle i nærheden af kolding, der kunne tænke sig at hjælpe os, eller om i kan anbefale et godt sted, der ikke har for mange katte..

Hun er alene og indekat.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  katte pasning?
  • #1   6. jun 2012 Jeg kender desværre ikke nogen nær kolding. Den jeg bruger ligger nær langå og er et super dejligt sted hvor katten trives godt. Der er stille og roligt, ingen larm osv. selvom der er fyldt med katte(det er heller ikke nogen stor pension) og man kan mærke at ejeren elsker kattene og går op i at de alle og enhver har det godt.

    Men det bedste er hvis man får valgt ud hvilke krav man har til en pension(indretning osv) og så tager ud og besøger dem inden, så man kan se hvordan kattene har det, fornemme atmosfæren og se hvordan den person der skal passe kattene er.

    Men jeg må nu advarer dig. Alle de gode pensioner er mere eller mindre optaget nu, da det jo er lige i højsæsonen du søger til. Hvis man har en god pension, så gælder det om at få bestilt så tidligt som overhovet mulig hvis man ved man skal afsted i en højsæson.

    Men har du ikke nogen der kunne passe dyrene i jeres hjem? Det kunne evt. være en løsning?


  • #2   6. jun 2012 Der findes en nær kolding her:
    http://smak.dk/bakkely/index.php?Forside

    men det er ikke en jeg kender, men umiddelbart ser de ikke så tossede ud. smiley


  • #3   6. jun 2012 og igen én ikke så langt fra kolding, i Vorbasse:
    (link fjernet)


  • #4   6. jun 2012 jo vi er igang med at se om vi ikke kan finde en der kan komme her og passe hende. Jeg er dog ikke meget for at lukke fremmede ind i mit hjem uden jeg er der, jeg stoler ikke bare sådan lige på fremmede personer smiley

    Men jeg må se hvad vi kan finde ud af, ellers så blir vi hjemme, værre er det ikke, sådan er det jo smiley


  • Selma K
    Selma K Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Svar: 1
    #5   25. jun 2012 Hej Louise. Har du fundet pasning til din kat? Jeg har samme udfordring - vi skal dog på ferie i uge 28 + 29 og evt. 30... Har to indekatte og bor i Kolding. Hvis nogen kender nogen, så sig endelig til smiley

  • #6   25. jun 2012 Ja det har jeg, en veninde fik lige lidt tid, så hun kommer og tjekker hende hver dag smiley Så der var jeg heldig smiley


Kommentér på:
katte pasning?

Annonce