{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Ny kat!!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har i går købt/fået mig en skøn lille killing som trængte til at blive reddet, min mors veninde har fået 3 killinger for 3 dage siden og hun har desværre ikke den rette indstilling til dyr som vi andre har, så hun havde sagt at hvis der ikke var fundet købere til dem inden 1 uge ville de blive aflivet (ikke af en dyrlæge!!) jeg så dem så igår og der var en lille creme farvet hankat og 1 sort hun og en 3 farvet hun kat, den lille han er en tro kopi af min gamle Flemming som bor hos min mor, han er nu 14 år og lever desværre på lånt tid.. så den lille creme dreng kommer til at bo her for dø skal han i hvert fald ikke.. Hun vil heller ikke holde dem til de er 12 uger for det gider hun ikke selvom jeg har sagt til hende at man IKKE må tage dem fra før.. men hun siger at hvis jeg skal have ham må jeg hente ham når han er omkring 8 uger ellers blir han aflivet.. Nu er jeg så heldig at min ene kat skal have killinger inden for et par uger og jeg ved hun vil tage ham til sig, så han kommer ikke til at mangle noget her.. Men hvor ville jeg ønske at hun bare fik neutraliseret de katte så der ikke kom flere killinger hos dem... Nogen mennesker burde ikke have dyr!!!!

Jeg kan virkelig blive så harm over folk der er så uansvarlige... er stadig hidsig på hende, men nu er der i hvert fald en af killingerne der overlever...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny kat!!!!
  • #1   25. mar 2006 Ja jeg har snakket med dem men de vil ikke gøre en skid... Hendes 2 voksne hunkatte bliver passet godt med god mad og det hele, men til gengæld for de lov at få killinger og det er sku synd, hvis hun ikke vil have killinger må hun jo få dem sterriliseret så slipper hun jo for det!!!

  • #2   25. mar 2006 Britta jeg er lige så sur over at hun kan holde dyr på den måde og jeg kunne ikke lade hende aflive de små killinger, det er jo ikke deres skyld de er født hos hende.. De killionger min får om et par uger kommer tidligst herfra når de er 12 uger, men hvis jeg ikke føler de er klar endnu så blir de her lidt længere... Jeg tager ingen chancer her med mine katte.. De bliver snot forkælet med alt, mad, legetøj, kradsetræer, soversteder og KÆRLIGHED... Og det kommer mine killinger også til at få...

  • #3   25. mar 2006 Hvor i landent er du fra ?
    Er intra i en eller 2 killinger men kan dog forst tage dem fra den 11/5-06
    Men det er jo nok for sent.. eller hvad ?
    Vil utrolig gerne hjælpe...


  • #4   26. mar 2006 Jeg er fra kbh området.. Killingerne skal ikke fra med det samme men hvis de ikke var afsat inden en uge ville hun aflive dem.. Jeg tror dog det er lykkes mig at få dem alle 3 afsat, drengen til mig og de 2 piger til 2 andre af mine venner.. Men vender lige tilbage hvis det er... Ellers skal min Hønen have killinger inden for 14 dage... Tror de bliver nogen smukke unger for Faren er også rigtig flot... De kan i hvert fald kun få et godt sind med de forældre...

    Tak for jeres hjælp alle sammen.


  • #5   26. mar 2006 Nadja L. Okay bare iorden.. Men da jeg bord i Jylland kan jeg desvære heller ikke rigtig hjælpe..
    Det er jo lidt langt væk..
    Dejligt at du har fundet nogle der vil tage de små kær..


Kommentér på:
Ny kat!!!!

Annonce