{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.722 visninger | Oprettet:

Killing, udekat. Hvordan..? {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og Jeg er lykkelige førstegangs ejere af en lille kat, der hedder Fie, vi har lige fået hende for nogle dage siden, og alt går super fint!

Hun skal dog være udekat, vi bor på landet, lige op ad en mindre gård, og det er egentlig grunden til vi fik hende, vi har fået at vide af dem der boede her tidligere, at der var tendens til at komme mus, så vi fik Fie smiley
Så er mine spørgsmål,
1. Hvordan og Hvornår vænner jeg hende bedst til at komme udenfor uden at hun bliver skræmt? Skal jeg virkelig købe en sele og gå med hende de første par gange..?
2. Hvordan forhindrer jeg at hun smutter ud på vejen og ikke forstår at biler er farlige?
3. Hvordan skal jeg vænne hende af med at have kattebakke inde? hvornår efter hun er kommet ud skal jeg fjerne den?
4. Vi har en forgang der ikke er isoleret, er det nok at altid have et vindue åbnet deri, så hun i tilfælde af ville være ude når vi gik i seng, bare kunne være der når hun kom hjem? selvfølgelig med mad og drikke, hule osv smiley

Håber der er nogen derude med nogle dejlige udekatte der har nogen tips til mig:) På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing, udekat. Hvordan..?
  • #6   14. jun 2012 Tusinde tak for alle jeres svar, har slet ikke tænkt på at have en kattelem fra gangen og ind, da døren i forgangen kun er lavet af dobbelt glas og jeg har ladet mig fortælle at kattelemme til glasdøre kun kan sidde i enkeltglas. Men det er da det optimale at gøre. Smart at flytte kattebakken udfor og så i beddet, så vil den jo besørge der for det meste, korrekt? Og ang hegnet, det er vel kun et spørgmsål om tid før hun hopper over hegnet og så er hun på vej ud i indkørlsen og afsted. Fortæl mig, drages de ikke mod marker med heste og køer? gårde med halm osv? For håber lidt hun søger væk fra vejen og i den modstatte retning af huset. Ikke fordi der er trafikretet, men det er en lille vej ude på landet, folk køre hurtigt forbi. Kort sagt, Hvornår hopper hun over stakittet istedet for at smutte over på markerne bagved?

Kommentér på:
Killing, udekat. Hvordan..?

Annonce