{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.548 visninger | Oprettet:

Min killing skal være udekat! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg har en uge før juleaften fået min halv main coon han kat, som er 12 uger nu, min lille killing skal ikke ud endnu, da han ikke er blevet neutraliseret endnu, men jeg ville høre hvordan i gjorde da jeres killing skulle ud første gang, og hvor gammel den var? Jeg bor i et stort træhus, med stor have, og sti bag ved, så det er ikke noget problem, men er meget i tvivl hvordan og hvorledes, han skulle jo for guds skyld kunne finde hjem igen.
Jeg håber der er nogen der vil hjælpe smiley

Mvh emilie.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min killing skal være udekat!
  • #3   3. jan 2011 Hej Emilie.
    Jeg er ved at lære mine at komme ud nu,vi starter stille og rolig op med at de er ude 5min ad gangen,jeg har døren åben så de hurtig kan komme ind ,hvis de bliver forskrækket,de tar et lille stykke hver dag hvor de for snus igennem,vi har snart været hele vejen rundt om huset,man kan se de er ved at kende det,sådan går de første 2-3 uger efter de har været ude for første gang,efterfølgende skulle der ikke været problemer med at de ved hvor de bor.
    Jeg tror godt du snart kan begynde så småt at lukke ham lidt ud sammen med dig


  • #4   3. jan 2011 når du har valgt at din kat skal være udekat (meget imod min overbevisning) så ville jeg helt klart anbefale dig at vente til der ikke er chance for frost mere. Skulle det ske at den ikke kom hjem, er det alt for koldt for så lille en killing på denne tid og du risikerer at den dør af kulde, hvis den ikke kan finde hjem.

  • #5   3. jan 2011 Hvis han ikke er neutraliseret ville jeg slet ikke slippe ham fri

  • #6   3. jan 2011 Hej, tak for svar!
    Hvor gamle er jeres katte/killinger?
    Vil gerne vide hvornår det er " for sent " eller for tidligt.
    har læst at killinger på den alder (12 uger ) ikke har nogen stedsans
    og at man derfor skal vente til at den er hvertfald et halv år gammel?

    - Emilie smiley


  • #7   3. jan 2011 Jeg har også gjort det med mine at jeg var med i haven første gang og så sammen med en af de andre katte så der var en støtte mere.
    Men vær selv med de første par gange til han bliver tryk ved det. Mine har også egen dør så de selv bestemmer nu.
    Men når han har været ved dig min. et par uger så kan han godt begynde at komme med ud


  • #8   3. jan 2011 Atli foto - nu uden kat

    ^skrev i mit indlæg at da han ikke er neutraliseret endnu, kommer den ikke ud før den er det smiley


  • #9   3. jan 2011 Sara v - tak for dit svar:) !
    hvis der er nogen, med andre oplevelser må i meget gerne skrive!
    kan altid bruge flere råd(:


  • #11   3. jan 2011 Hej lotte
    hvad mener du med at jeg skal inhegne min have? sådan for altid eller bare lige det første stykke tid, da jeg har en meget stor have, ville det være lidt besværligt og indhegne hele min have smiley


  • #15   3. jan 2011 Susanne S - tak for det brugbare svar smiley !

Kommentér på:
Min killing skal være udekat!

Annonce