458 visninger
|
Oprettet:
Rå fodring ?? {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen (:
Efter at have læst en del debatter herinde efterhånden, skal man jo være godt blind for ikke at bemærke, at en del af jer bla. fodre med rå fodring (:
Og det vækker en interesse, og nysgerrighed jeg lige syntes jeg vil have stillet (:
jeg har altid fået at vide, at råfodring til katte er ret besværligt, hvis man sammenligner med bla. rå fodring til hund ? Da der er en del vitaminer og ting og sager det er svært at give nok af ?
Så hvad giver i dem ?
Hvad giver i dem ved siden af ?
Og er der nogen af jer , der KUN fodre med råt ?
jun 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 8 Svar: 54
Hvad giver du dem bla ? og er der noget de er mere glade for end andet ?
Og hvad skal man holde sig fra ?
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
jun 2012
Så rå fisk er også okay ?
Men nej , det har du selvfølgelig ret i - afhængig af hvad man skal ha at spise selvfølgelig . hehe .
Josefine : jamen det gør du bare . hehe . Tænkte jeg ville prøve at få stillet nysgerrigheden (:
okt 2011
Kød m. ben må ikke være tilberedt når de får det, men skal være råt.
Og så skal man holde sig fra ting der har ligget i lage.
Jeg vil prøve, at finde noget til Tarzan og pjuske i dag, måske de kan dele et kyllingebryst til aften
jun 2012
Men ku vel evt starte med nogle rejer eller sådan ? de er ikke større end de ku bruges som godbid (:
okt 2011
Vi skal have kyllingelår og bryster til aften, hvis vi tilbereder det, må de så gerne få det, hvis vi skære ben fra, og lader det køle af? Tænker, at det kunne være en god måde, at starte på.
okt 2011
Hvad med aftensmaden, ville du heller ikke give det?
jun 2012
Kylling kan vel ikke gives råt , eller hvordan ?
jun 2012
okt 2011
jun 2012
Hvad med æg osv ? rå æg evt. hvis man blandede det med noget et eller andet . eller gav det sammen med tør fodret . eller sådan .
jun 2012
Mener nemlig jeg et eller andet sted har hørt , at æg bla er godt for pelsen (: Men aner ikke om det passer . tænkte bare , at salmonella var et evt problem .
jun 2012
Tak for informationen
jun 2012
jun 2012
Har i det mindste den fordel , at jeg kan prøve mig frem som det passer mig , for har et bur med 'skraldespands' spisere også XD Rotterne spiser sku det hele .
Rå fodring ??