3.508 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Katte mor død. iorden at hente en han killing på 8 uger så? Katte mor død. iorden at hente en han killing på 8 uger så?

Ja som emnet siger, så ringede dem vi har reserveret en han kat af, igår at missemor var blevet kørt på i mandags og død af det, og killingerne havde klaret en uge uden deres mor. så hvis vi ville måtte vi godt komme og hente ham.
Vi har i forvejen daysi på 9 mdr. fra samme missemor som vi skal have den nye han kat fra. så er det jeg tænker om skaden er så stor når nu dens mor er død og det er sin "storesøster" den kommer til at dele hjem med?
I så fald hvad skal jeg gøre hvis vi får ham nu?

Mvh Lars

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte mor død. iorden at hente en han killing på 8 uger så?
  • #2   18. jun 2012 8 uger som jeg skrev i emne feltet, ifølge ejerne klarer de sig rigtig godt, de er et kuld på 5 killinger, og de har 2 andre store katte også.

• #8   18. jun 2012 Nej , loven er der jo for en grund. Den nuværende ejer må ikke skille killingerne fra hinanden. Da killingerne støtter hinanden og det er bare så vigtig de har hinandende næste 4 uger og er sammen med de andre to voksen i hjemmet. Og når du har halvsøsteren. Så vil hun være en fremmede kat for din lille ny killing. Og med 8 kan det være en enorm om væltning for din lille. Det burde killingerne nuværende ejer vide hvis hun har sat sig bare lidt ind i killlnge/ katteadfærd.

• #9   18. jun 2012 Der skulle står også når du har halvsøsteren, så vil hun stadigvæk være en fremmede kat for din nye killing. Har sku svært ved at skrive på min mobil sorry

• #13   18. jun 2012 Vent med at hente din killing, til den er mindst 12 uger, og har du mulighed for det, ville jeg hente to i stedet for kun en.
    Familieskabet med din kat betyder ikke en disse for nogen af parterne.
    De vil være totalt fremmede for hinanden. En lille killing vil uanset alder være en lille "Palle alene i verden" og du skal heller ikke forvente, at din kat vil tage imod den med åbne arme, tværtimod.

Da de har mistet deres mor, har de endnu mere brug for hinanden og de to andre voksne katte, som de (forhåbentlig) er fortrolige med.

• #18   18. jun 2012 Hmm så må henri vente med at komme hjem til os smiley

Tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Katte mor død. iorden at hente en han killing på 8 uger så?

Annonce