killinger under 12 uger {{forumTopicSubject}}
her kommer lige et lille surt opstød.... jeg har besluttet mig af at skulle have en kat mere og har kigget på nogle forskellige sider fx dba og guloggratis og hold nu kæft hvor er der mange der giver killinger væk før de er 12 uger også selvom mormissen er levende... jeg kan slet slet ikke forstå der er nogen der køber de små kræ i den aldre... jeg fandt den smukkeste lille hunkilling 8 uger gammel og stod som salgsklar i uge 29 perfekt da jeg starter ferie der... men da jeg skrev på hende ville de af med hende med det samme og skriver at dyrlægen har sagt de er klar til at komme hjemmefra :S er lidt overrasket over hvor ligeglade folk er med hvordan killingerne har det og bliver senere :@
skulle bare lige ud med det :I
jun 2010
Følger: 42 Følgere: 37 Katte: 4 Emner: 104 Svar: 1.236
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 37 Svar: 209
Har set flere på gul&gratis der vil af med kattene når de er 8 uger, fordi moderen er begyndt at afvise dem. Og bliver så ked af det!
aug 2011
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 14
aug 2011
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 27
aug 2011
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 72 Svar: 322
jun 2010
Følger: 42 Følgere: 37 Katte: 4 Emner: 104 Svar: 1.236
apr 2012
Følger: 1 Svar: 1
Du kan anmelde annoncerne på både guloggratis og dba... Dba plejer at tage annoncerne af, hvis lovgivningen/deres eget regelsæt ikke overholdes. Mine 2 annoncer på dba er hvertfald blevet inaktiveret - fordi der er én som har anmeldt dem, fordi jeg har valgt at tage 800 kr. for en huskilling (inkl. vacc, chip, tjek, sundhedsbog mv..). Men ikke ville oprette mig som erhvervsannoncør.. Og dba anser killinger og hvalpe over 500kr. som erhvervsmæssig handel.
De fleste af mine killinger bliver hos mig, til sommerferien er ovre. dvs. at de er ca. 15 uger og det har jeg og køberne det rigtig godt med. Og dem som skal neutraliseres hjemmefra, kan nå at komme sig over indgrebet inden de skal i nye hjem.
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 72 Svar: 322
killinger under 12 uger