{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.779 visninger | Oprettet:

Min kat prutter! {{forumTopicSubject}}

Milo prutter - uden lyd vel og mærke så pludselig bliver man ovemandet af sådan en dunst.. Adrk! Derudover så skider han 2-3 gange om dagen og det lugter.... Virkelig lugter.. Så tømmer kattebakken så hurtigt jeg opdager det..

Han blev katrat for 4 uger siden
Og han får Royal Canin sterilized 37 mene rjeg den hedder blandet med coops foder.

Noget der kan afhjælpe hans stinky problem? Eller skal jeg bare sætte ham på pulver kur smiley :P

Han får forresten ikke vådfoder da han får klat mave af det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat prutter!
  • #1   27. jun 2012 Min ene kat pruttede også da han fik royal canin/hills. Men efter de er kommet over på Acana har der intet været siden smiley

  • #2   27. jun 2012 Ja det er utroligt så ulækkert så sødt et lille dyr kan lugte. Det er simpelthen det foder du bruger. Jeg ville i første omgang droppe det bras fra Brugsen og derefter skifte tilbage til det foder du brugte INDEN han blev neutraliseret. Når han har afføring 3 gange dagligt er det meget tydeligt at han ikke optager foderet og der er for mange affaldsstoffer i. Så prøv noget med mere animalsk protein (kød).

  • #5   28. jun 2012 Menneskeprutter lugter nu heller ikke af roser, og hånden på hjertet: Hvor mange gange prutter du/I selv om dagen?

    Katte (og hunde) er bare ikke så "diskrete", som de fleste af os er, når det drejer sig om "buksebøvser"

    PS: Men tre store bakkebesøg om dagen er lige i overkanten.
    Jeg har hørt om det før, når der gives kastrat- eller slim-produkter..


  • #7   12. jul 2012 Jo større næringsværdi et foder har, des mindre afføring i bakken.

    Jeg ville aldrig bruge hverken kastrat- eller slim-produkter. Det indeholder for mange uoptagelige ingredienser og ryger lige lukt gennem fordøjelsessystemet.


Kommentér på:
Min kat prutter!

Annonce