{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fælder meget
  • #1   10. jul 2012 Hej, i kan jo i ny og næ give ham et lille bad, det kan godt tage en del hår. Ellers kan i kigge på hans foder, for foder der er af ringere kvalitet kan faktisk gøre at katten fælder mere...
    Prøv at søge på fældning inde i forummet, der er flere tråde med gode råd. smiley
    Ellers er det jo nok bare en ting man må leve med når man har kat, især hvis deres farve er hvid og jeres tøj sort - så ses det jo ekstra meget.

• #2   10. jul 2012 Årh ja - tror også det er det at han har hvid pels der gør det ses ekstra meget.. Render efterhånden konstant rundt med fnugruller smiley

Heldigvis har jeg en god vaskemaskine der kan vaske tøjet rent for kattehår også smiley Men tak vil ind og læse smiley

• #3   10. jul 2012 Tja med en hel flok mest hvide Vandaler, kender jeg udmærket problemet. Det er dog så "heldigt" at mine smider pelsen 2 gange og så er der kun meget lidt fæl ind imellem. Det eneste du kan gøre er daglig børstning og sørge for at den mad din kat får også er ok til ham. Selv om man bruger "kvalitetsfoder" er der nogen der trives bedre på et andet mærke. Derudover kan jeg anbefale at give lidt olie dagligt, som tilskud.

• #4   10. jul 2012 Marienne: Hvilken olie bruger du til dine?

• #5   10. jul 2012 Jeg bruger ikke selv olie, men en god fiskeolie, kan anbefales. Der findes et utal og det er bare om at finde den der er billigst.

• #6   10. jul 2012 Super smiley Hvor køber du din? Er det noget bestemt fiskeolie til katte?

• #7   10. jul 2012 Ahh overså lige du ikke brugte olie smiley

• #8   10. jul 2012 jeg ved at du kan købe det de fleste steder hvor man også køber foder, altså dyrhandler. Men du kan søge det på nettet, for der kan være meget stor prisforskel

• #9   10. jul 2012 Altså min ragdoll Alma hun fælder også rigtig meget, mere her om sommeren end om vinteren hvor det ikke er så slemt. Jeg strigler hver dag og har prøvet alting, men jeg tror bare at det nu engang er sådan det er med hende. Mit bedste råd, hvis ikke Mariannes hjælper; Bliv bedste venner med din støvsuger smiley

• #10   10. jul 2012 Hihi Anna C :b fik lige et smil på læben :b Jeg STRIGLER den hver dag :b , som om det var en kæmpe stor hest eller sådan noget :b Hedder det sig ikke at børste ? smiley hihih

• #11   10. jul 2012 he he ja - Men min Alma hun fælder altså også mere end min more golden retriever go labrador til sammen !! ha ha - Så det passende ord må være: Strigle smiley Men lige meget hjælper det - Jo mere jeg strigler jo mere hår kommer der af og jeg kan fortsætte i timevis - Ingen forskel eller en lille forskel indtil næste dag. Det er ligesom den der eventyrspung der altid er penge i, det er bare en kat der altid har mere pels den kan fælde af smiley ha ha

(Men jeg er så også gammel hestepige)

• #12   10. jul 2012 haha :b genialt :b

• #13   10. jul 2012 hehe må peøve støvsugeren... Han er ikkebange for den når jeg støvsuger (han kan jo ikke høre den) så måske det er et forsøg værd smiley Selvom manden "truer" Milo med at han snat bliver en hårløs kat smiley

Kommentér på:
fælder meget

Annonce