{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

Killinger - voksen tørkost? {{forumTopicSubject}}

Hej KG smiley
Da jeg kom hjem med lille Neelix, pointerede min kæreste at han egentlig havde en ret udspilet mave, og det havde han da egentlig ret i, da jeg mærkede ordentligt efter. Jeg troede først at han var rigtig tyk, da alle killingerne havde den mave smiley Han havde også ret tynd mave!
Jeg sørgede derfor for at give ham det bedste foder, applaws tørfoder, og royal canin vådfoder, blandet sammen.
Og allerede dagen efter havde han en mindre mave, og han har heller ikke han tynd mave siden! smiley
Der hvor vi hentede ham, sagde de, at pga. de havde så mange katte, fik killingerne altså bare det helt billige voksenfoder, og jeg tænker straks at det er derfor Neelix's mave så sådan ud? Også fordi alle de andre killinger derude rendte rundt med en stor rund mave?
De var da nogle rigtig søde mennesker, men jeg blev lidt trist over at alle killingerne højst sandsynligt render rundt med tynd skid og udspilet mave?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killinger - voksen tørkost?
  • #1   15. jul 2012 puha, sådan et sted burde slet ikke have katte så, hvis de ikke engang kan tilbyde dem ordenligt mad smiley

    -det var det samme med min basse, felix- han var blevet opfodret på mors mælk, sovs og kartofler. INTET andet, da hun ikke troede en fis på det tørfoder? hmm..


  • #2   15. jul 2012 Ja, jeg undrede mig også lidt. De havde jo mange katte, og var nogle katteglade mennesker, så man burde vel sætte sig ind i at give dem noget ordentligt foder, når man nu har valgt at have 3-4 drægtige hunkatte smiley
    Fandt også ud af han ikke havde fået ormekur, de sagde det ikke var nødvendigt da de var indenfor. Men mødrene var jo mest udenfor, så de burde nu have fået en ormekur alligevel.

    Og puha, sovs og kartofler :/? Hvordan kan man dog tro at det er bedre end tørkost?


  • #3   15. jul 2012 hmm det er så synd når de ikke får dem ordnet og så skal "døje" med en masse killinger som de ikke har råd til eller kan overskue smiley så går glæden af at have kattene jo af stille og roligt smiley

    og ja, jeg aner det ikke, men man kunne tydeligt se at det IKKE var katteføde... hans pels var grim og fedtet og mat, hans mave var enormt opspilet og han lugtede ud af munden og var meget på bakken de første dage derhjemme. men ordenligt foder kan gøre underværker - han er en smuk og velfungerende mis idag smiley


  • #4   15. jul 2012 Du bør også få din killing tjekket for orm, især når den kommer fra sådan et sted. Selv om de siger at den har fået, så tvivler jeg, men hvor om alting er, så kan den sagtens have orm endnu/igen på trods af en eventuel kur.

Kommentér på:
Killinger - voksen tørkost?

Annonce