2.734 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Advocate mod lopper? Advocate mod lopper?

Hej.
Min dyrlæge jeg ellers plejer, at bruge har sommerferie smiley
Tarzan har desværre fået lopper, har så ringet til den lokale dyrlæge, men de har kun Frontline og advocate (plejer, at bruge prac-tic), har søgt i forum, og har fundet ud af, at advocate hjælper mod øremidder. Hjælper det også mod lopper?

Brugte engang den samme dyrlæge til min pony, og han havde ikke forstand på heste (var nærmest bange), så derfor vil jeg ikke bruge ham til min kat, da han også rodede i papirene og datoer med min hest.

Håber på svar, da jeg så vil humpe ned, og købe det, så jeg kan få lidt ro i sjælen smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Advocate mod lopper?
  • #4   16. jul 2012 Tak for svar.
    Var i Kvickly, hvor de ikke sælger loppekure mere, derefter gik turen til matas, hvor de kun havde Frontline, så gik jeg videre til apoteket, de havde også kun Frontline, så måtte en tur til dyrlægen. De gav mig så advantage (som jeg kun har hørt godt om), selvom de i telefonen sagde de havde Frontline og Advocate.

Hvad vil I anbefale mht. Trinol 810? Han er blevet behandlet med advantage i dag, hvornår er det så bedst, at sprøjte med Trinol?

• #5   16. jul 2012 Sagde også til dyrlægen, at Frontline ikke hjælper, hun svarede så, at det vidste de godt, men det blev ikke sagt så højt deroppe. Hvorfor får de det så overhovedet hjem? Er man virkelig så langt ude, for bare, at ville tjene penge?

• #6   16. jul 2012 nej men der er nogen der stadig ønsker produktet og ikke har problemer med virkningen, jeg har ikke. Derfor har man det hjemme.

• #7   16. jul 2012 Hov overså det med Trinol, det går du i gang med nu. Alt efter hvor alvorligt angrebet af lopper er, er det muligt at du skal gentage om en måned igen. HUSK at lufte ud INDEN katten igen kommer ind i rummet.

• #8   16. jul 2012 Sprøjtede sidste gang han havde lopper, sog kun i soveværelset. Han er ikke hårdt angrebet, har ikke fundet nogle levende på ham. Lørdag var der meget afføring i pelsen, da vi skulle hjem søndag, var der ikke så meget, og i dag er der næsten intet. Sidste gang, så jeg også kun 1 enkelt loppe på ham, hvilket min dyrlæge også gjorde.

Jeg sprøjter i morgen, så der kan blive luftet ordentligt ud osv.

• #9   17. jul 2012 Så fandt jeg Trinolen frem, sprøjtede en gang, og så var den gået i stykker. Great...
    Nå, så måtte jeg jo tage det på en svamp, og "vaske" væggene.
    Nogle der ved om det har samme effekt? Har kun taget soveværelset nu, da jeg ellers ikke kan lukke til flere rum lige pt.
    Men vil ikke gå i gang med stue, køkken, badeværelse og entré, hvis ikke det virker.
    Hvordan med klinker på badeværelset - kan der sidde lopper i dem, eller kan jeg lade dette rum være?

• #11   17. jul 2012 Problemet er bare, at man ikke kan få låget af smiley Jeg fandt ud af, at hvis jeg trykkede på den, kom der noget ud, så jeg tog det bare på en svamp, og så eller i gang med, at skrubbe væggene smiley
    Har også fået gjort grundig rent, og er i gang med, at kogevaske alt.
    Lidt hårdt, men tror det lykkedes. Må se, om jeg får den der klamme fornemmelse af, at de kravler på mig i nat smiley Men der er ikke nogle levende på ham, der er heller ikke ret meget afføring i pelsen på ham.

Vil da prøve, at ringe til dem, hvis jeg kan finde deres nummer. Sidste gang, gjorde jeg det også, var oppe i matas hvor jeg købte den, hun fik den til, at virke, men nu er den altså i stykker igen smiley Havde jo sprøjtet lidt, så han måtte jo ikke komme ind i rummet, så jeg måtte tænke lidt hurtigt smiley

Kommentér på:
Advocate mod lopper?

Annonce