779 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Loppekur - Hjælp! Loppekur - Hjælp!

Hej KG.
Jeg står med tre katte som alle har fået lopper!
Jeg har lige læst denne artikel:
http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article1792575.ece

- Min ene hun kat klær sig til blods efter hun har fået denne loppe kur, så den vil jeg selvfølgelig ikke bruge mere! - Hvilke loppekurebruger i? Og er der nogen af jer der har erfarring med denne : http://www.uniq.dk/00006/00230/ - Kan den bruges til katte?
Jeg håber i kan hjælpe mig og mine kære små af med de ægle kryb, uden blod sår..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Loppekur - Hjælp!
  • #1   16. jul 2012 Bayvantic må du ikke bruge på katte. Der er noget i, som katte ikke kan tåle, og kan i værste fald føre til dødsfald smiley
    Jeg bruger prac-tic, dom min dyrlæge har anbefalet og givet mig.

Min dyrlæge har dog ferie, og katten har fået lopper, så har været hos dyrlægen i byen, og der købte jeg advantage, som der kun er godt om herinde smiley

• #2   16. jul 2012 jeg bruger shoo!Tag tilmine hunde og heste det fåes også til katte men da mine katte ikke går med halsbånd kan jeg ikke bruger det på dem. Men det virker for mig på mine dyr...

• #3   16. jul 2012 Du har da forhåbentlig ikke givet dine katte Bayvantic?? Bayvantic er til hunde, og blot ved en enkelt søgning på google med bayvantic + kat kommer der mange hits du kan læse.
    Prøv at læs mere her: http://www.stribdyreklinik.dk/?menuid=6&siteid=52

Selv har jeg med stor succes bruge Advantage til katte smiley

• #5   16. jul 2012 GS - Bayvantic fås kun til hunde, så er der en reklame hvor der både er hunde og katte er det meget misvisende smiley

• #7   16. jul 2012 Jeg har lige snakket med min dyrlæge, og det var ikke Bayvantic, men er "efterlignings" mærke, som skulle være super godt.. Jeg kan selvfølgelig ikke få navnet smiley Men jeg ville bare hører om i kender til andre produkter som er gode og effektived. Vi skal flytte inden længe, og jeg ville jo helst se at lopperne ikke flyttede med.. Nogen effektive tips? smiley

• #8   16. jul 2012 Advantage dræber de levende lopper indenfor 24 - 48 timer. Dog skal de stadig behandles i 6 måneder alligevel. Men du kan sprøjte omgivelserne med Trinol810, læs dog først på flasken, da det er giftigt. Derudover skal det ikke på katteting osv. hvis det kommer på, skal tingene kogevaskes, før det bliver taget i brug igen.
    Det ville jeg gøre.

• #9   17. jul 2012 Mine får en injektion med Program Vet hvert halve år og skulle der snige sig en loppe ind, får de en Capstar.
    Har tidl. brugt Advantage med god effekt, men disse katte vil ikke indfanges, så derfor er denne løsning valgt:)

Kommentér på:
Loppekur - Hjælp!

Annonce