Hubert udenfor 2 steder? Hubert udenfor 2 steder?
Hej alle.. Min han kat Hubert på 1 år begyndte at komme ud da han var 9 måneder, hjemme ved mig selv, han klarer det super godt.. Han leger ude stort set hele dagen og kommer som regel ind om natten og sover oppe hos mig. Jeg har et vindue der står åbent hele tiden så han kan komme og gå som han vil. Jeg kan for det meste åbne døren og kalde på ham og så kommer han ind.. Nu skal jeg være madmor på en sommercamp i en uge og han skal passes hjemme ved mine forældre.. Nu er spørgsmålet om man kan træne ham til at kunne være ude to steder? Jeg bor selv i odense, mens de bor i Korsør. Jeg ved det tager lang tid at lære dem at være ude, så jeg forventer ikke at han kan komme ud i den uge jeg er væk. Men måske de kan have ham ude i snor og så senere (skal på ferie i efterårsferien) måske kan finde ud af at komme ud der hjemme også.. Men vil lige spørge jer her inde
jun 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 7 Svar: 39
Tænk hvis han prøver at finde hjem til dig.
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
Det er gået fantastisk, men man skal være forsigtig. Hvis ikke man er helt sikker på katten, ville jeg ikke gøre det. Tarzan kom altid i starten, når man kaldte, og han bevægede sig ikke så langt væk
aug 2011
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 17 Svar: 115
Mange gange så det er ikke et nyt sted , plus jeg har haft ham ude i sele. Så spørgsmålet var egentlig om man kan vænne ham til at være ude både hjemme ved mig og ved mine forældre . - ikke bare åbne døren men have ham ude i sele et stykke tid inden
Hubert udenfor 2 steder?