Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af 6 lamper 1.000 kr.
  • tømrer 1.000 kr.
  • Føring til lampe 250 kr.
  • Opsætning af lampe 700 kr.
  • Fyld vand på mit varmeanlæg 1.200 kr.
  • Badeværelseslåge hænger 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Birma som udekat
  • #1   22. jul 2012 Om de egner sig til at komme ud? Ja det Vil jeg mene alle katte gør
    smiley
    Min Birma kommer ud i indhegnet have og han ELSKER det. Der er ikke særlig meget der gør mig mere glad end at se mine misser udfolde sig i haven. Kigge på fugle, fange insekter og andet. Ligge på lur, ... De nyder det.
    Min birma har sågar fanget en fulg i haven smiley så jagtinstinktet er da intakt! Haha smiley

• #4   22. jul 2012 Nu mente jeg også mere ud i det fri. Som at ku få ud af haven som hvis man selv får besøg i haven af en kat som bor længere oppe af vejen...

Voliere/løbegård er jo betegnet som ude men stadig lukket inde.

Jeg har selv den holdning, at jeg ville ikke være sikker ved at lade mine katte kunne gå frit i andres haver og på vejen. Mest for hvis de feks blir taget.

• #5   22. jul 2012 En af mine killingekøbere har 10 birmaer som har omkring 4000m2 indhegnet skov at boltre sig i. De klatrer i træer, fanger mus og fugle...Vi har selv en birmakastrat på 6 år, som får lov at gå frit med os ude i den del af haven der ikke er hegnet inde. Så birmaen fungerer som andre katte udendørs, men da de ikke er særlig bange for biler...skal man bo langt væk fra veje, hvis man skal have fred med at have en bimse løbende frit.

• #6   22. jul 2012 Jeg tror det er et spørgsmål om hvad man tør, min veninde som havde en H Birma, den kom ud i det fri, ingen problem men det var jo så også i en mindre landsby i provinsen og rimeligt langt til meget befærdet vej (et par kilometer), personligt ville jeg ikke turde..

• #7   22. jul 2012 Vores to har en indhegnet have at komme ud i smiley

• #8   22. jul 2012 Okey... Når du siger indhegnet have. Kan du beskriver hvordan du har klaret det?
    Med hegn op ad hækken hele vejen rundt, eller?

• #9   22. jul 2012 Jeg har en meget smuk kat, som ikke er blevet stjålet efter 5 år som udekat: han lader sandelig ikke hvemsomhelst komme sig nær; jeg selv kan dårlig få fat i ham, når han er ude smiley

• Kasper F
    Kasper F Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #10   28. jun 2014 Vi er flyttet fra lejlighed til hus og efter 3 måneders tid, fik kattene lov at være ude. De gik fint i 2 måneder indtil den ene løb ind under en kørene bil og døde. Vores vej er en lukket landsbyvej, så bilerne kører stille, men det er en meget "stille og rolig" race, så de tager lidt for let på det med biler. Tror jeg vil benytte en indhegning fremover, så ikke den anden laver samme nummer....

Kommentér på:
Birma som udekat

Annonce