{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.533 visninger | Oprettet:

Inde eller udekat om vinteren.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har et stort problem, med min ene kat der mijauver meget højt..
Jeg har de sidste 2 - 3 år haft vinduet åbent hver nat, så mine 2 katte kan gå ind og ud, når de har lyst...

Jeg bor i en et-værelses, hvor med det er uhyggeligt koldt om vinteren, så derfor bliver jeg tit meget syg...

Jeg vil gerne have lukket vinduet om natten.. Jeg overvejer at lukke vinduet, så kattene evt. kan vænne sig til at være ude om natten.. Jeg har forsøgt at holde dem inde sidste år, men jeg gav hurtigt op, da katten det drejer sig om mijauvede og trampede rundt på mig.. Jeg forsøgte at lade som om, jeg sov, men så stod han og rykkede min dyne af mig oppe ved hovedet og kunne finde på at bide mig i panden...

Jeg lukkede et par gange vinduet, så kattene ikke kunne komme ind, men katten mijauver så højt, så jeg er i tvivl om, at den er til gene for mine naboer..'

Jeg hat nu tænkt på, om jeg kan købe et isoleret hundehus med dør og lade kattene være ude om natten, hvis jeg stiller en lille skål foder og en skål vand ind i hundehuset,,,

Spørgsmålet er så, om kattene kan holde varmen og vænne sig til, at de ikke bliver lukket ind om natten... - Tror I de kan vænnes til det og finde ud af, at vinduet først åbnes, når jeg står op, og når mine ene kat vænner sigt til det, med tiden holder op med at mijauve, så den ikke er til gene for nogen, der forsøger at falde i søvn?

- Eller kan jeg over et par uger vænne dem til at være inde om natten uden min ene kat vækker mig? Ved ikke om han evt. mijauver så højt, fordi han er 3/4 ragdoll og 1/4 hellig birma...Hvis det ikke kan lade sig gøre, så vil jeg selvfølgelig lade vinduet stå åbent...

Det ville selvfølgelig være meget nemmere, hvis jeg havde en 2-værelses og kunne lukke døren ind til soveværelset, men jeg har desværre ikke råd til at flytte, da min x-mand og jeg nu har haft hus til salg over 4 år..


Lige et billede af min elskede putte-kat..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Inde eller udekat om vinteren..
Kommentér på:
Inde eller udekat om vinteren..

Annonce