{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.410 visninger | Oprettet:

Inde eller udekat? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige et par spørgsmål, for jeg har to katte, Tiamo på 1½ - 2
år, og hendes killing Lille miss på knapt 10 uger.
Tiamo var tilløber, og er derfor udekat.
Lille miss ville jeg gerne have at var indekat (er så bange for at de bliver kørt ned:-/ )men hver gang jeg åbner døren, sponser hun ud, hun vil jo selvfølgelig det samme som henses mor.

Så mine spørgsmål er:

1:Kan det på nogen måde lade sig gøre at lave en udekat til indekat?
Sådan ville jeg helst have det, for så skal jeg ikke frygte at de bliver kørt ned, og vil gerne have en Bengal og en maine coon, som self. skal være indekatte.
Ved godt det nok ikke kan lade sig gøre at lave det om den vej,
men spørger alligevel, for det kan jo være der er nogle tricks....?

2: Hvis ikke jeg kan lave Tiamo til indekat, er jeg så ikke nødt til at lave Lille miss til udekat?

3: Hvis jeg skal lave Lille miss til udekat, hvornår er det så bedst at gøre det, og hvordan?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Inde eller udekat?
  • #1   9. sep 2007 Håber virkelig nogen gider at hjælpe med mit dilemma;)

  • #2   9. sep 2007 det kan godt lade sig gøre at gøre udekatte til indekatte,men nogle få trives ikke med det,de skal have klatretårn eller lign.og plads,mange ting de må kravle op på.du kender bedst din kat,vil han trives inde?

  • #3   9. sep 2007 Har du mulighed for at lave en løbegård, eller hegne haven end, så vil du stadig kunne have din kat som ude/indekat, men samtidig sørger du for at den ikke bliver kørt over eller bidt af en hund.... ;-))


  • #4   9. sep 2007 Jeg bor lejlighed, så jeg har desværre ikke mulighed for at lave løbegård, eller hegne have ind, for jeg har ingen have;(
    jeg har desværre helle ikke noget stort kadsetræ endnu, Men køber et gulv til loft, når jeg flytter i større lejlighed, hvilket jeg forhåbentlig gør meget snart;)
    Så det kun j egentligt godt være jeg skulle vente med at prøve at gøre hende til indekat når jeg flytter....? smiley


Kommentér på:
Inde eller udekat?

Annonce