{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Føj siger jeg bare :( {{forumTopicSubject}}

http://aoh.dk/artikel/killinger-overladt-til-sulted%C3%B8den

Disse to killinger har min Maggie taget så godt imod at man skulle tro hun selv havde født dem smiley

Drengen måtte vi desværre give fred for to dage siden, da vi opdagede at han slet ikke kunne bruge venstre bagben smiley Sov sødt lille Rocky smiley

Men Ronja klarer sig fint og har taget 83 g. på siden hun kom for 4 dage siden smiley Hun kan følges på min hjemmeside under plejekillinger smiley eller her på min side på face :

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3910000642729.150793.1660745648&type=1


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føj siger jeg bare :(
  • #1   27. jul 2012 godt i tog jer af de små mislinger og siger og føj til den/de personer som bare at sat kattene i en papkasse under en busk livet er sgu sørgeligt i dagens danmark for alle de stakkels dyr som bliver mishandlet suuk men godt at der findes mennesker som dig som vil tag de små pus til jer, jeg hade gjordt det samme hvis vi fandt sådan nogle små mislinger R.I.P til lille Rocky sov sødt lille ven

  • #2   27. jul 2012 Hvor er hun dygtig, din Maggie! smiley
    Og den lille Ronja. Sikke en kampgejst! smiley

    Glæder mig til at følge hende.


  • #3   27. jul 2012 Ej hvor tragisk... stakkels små misser smiley Stort af dig og Maggie smiley
    Jeg havde helt klart gjort det samme ...


  • #4   27. jul 2012 Jeg kan slet ikke holde ud, at der findes mennesker der er i stand til at være så modbydelige.

  • #5   27. jul 2012 Tusind tak alle sammen smiley

    Nej jeg er ikke stolt af min egen race, når nogen kan gøre noget så modbydeligt smiley Stakkels misser smiley Godt de blev fundet i tide smiley

    Ja Maggie er bare en rigtig god mor og var slet ikke i tvivl om, at hun ville tage dem til sig, selvom det var 10 dage efter hun havde født og mistet sine egne smiley Hun prøvede nemlig at stjæle min anden hunkats ene killing, når hun så sit snit til det, så der var krig herhjemme smiley NU er der fred og Maggie og Ronja er begge to lykkelige smiley smiley


  • #6   27. jul 2012 Yvonne dejligt der er mennesker til som dig.... smiley trist lille Rocky ikk klarede den... smiley R.I.P lille mis du nåede dog at mærke mennesker kan være gode inden du måtte over regnbuebroen....

    men som vi har snakket om har der nok været en grund til at de er blevet udsat ( ikk at det forsvare den onde gerning disse mennesker har gjort så kunne de havde fået dem aflivet.... .-(

    det er bare dejligt at følge den skønne Ronja som bare trives og har det godt nu... smiley takke være dig og smukke maggie.... smiley


Kommentér på:
Føj siger jeg bare :(

Annonce