ny og gammel kat {{forumTopicSubject}}
Vi har fået en killing i fredags og både vores hund og vores hankat har accepteret hende. Vores hunkat på 2 år er derimod ikke særlig begejstret. Hun virker fornærmet og er mere ude end hun plejer. Hun hvæser lidt af den lille men ikke andet. Hun kommer ind og spiser men vil derefter meget gerne hurtigt ud igen. Hun er ellers normal en kat der ligger og sover på "sin" stol ca 20 timer om dagen
Nu er vi bange for at den "gamle" kat skal rende væk men håber I kan berolige mig lidt.
For nogle år siden havde vi også en voksen kat hvor vi bragte en killing ind i huset og der rendte den voksne kat væk....og blev væk (vi mener dog mere det var pga at vi samtidig fik hund i huset)
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 1
feb 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 73
Har lige fået en lille ny Bengal killing i onsdags. Og har en "gammel" hankat på 4 år.
Den første dag satte jeg transport kassen på gulvet og åbnede for lågen. Den lille gik selv rundt og var ikke bange for noget. Men da min gamle hankat (Aiko) fik øje på hende blev han rasende! Han røg hen imod hende og hvæste og brummede... Hun svarede igen med samme lyd... Og krum ryg og hårene rejst... Aiko ville derefter meget gerne ud, så derfor lukkede jeg ham udenfor...
Nat nummer 1 var et helvede... Den lille gemte sig under sengen og Aiko gik rundt hele natten og hvæste og brummede. Sommetider svarede hun igen. Jeg prøver at holde Aiko så meget inde som muligt.. Men han skal lige ud engang imellem og på WC jo
Ligeså snart Aiko ikke er inde så styrter den lille rundt og leger og spiser fint og det hele
Men håber snart de falder til ro begge 2. Det er synd for den lille den gemmer sig under sengen og at Aiko er så sur
ny og gammel kat