1.012 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

nyt familie medlem. nyt familie medlem.

hej alle smiley
vi har købt den skønneste lille hunkilling.
og hun er så sød.
meeeen , hun er super bange for os, men ikke for vores andre katte. hun piver og ligger under sofaen.
det har jeg ikke oplevet med andre af mine tidligere katte eller de to jeg har nu.
vi fik så fanget hende og nærmest tvunget lidt mad i hende.
er det meget normalt? at hun er så bange? og er det bedste bare at lade hende være som vi har gjort hele dagen?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nyt familie medlem.
  • #1   5. aug 2012 hvor længe har i haft hende....????

i må ikk tvinge hende til noget så bliver hun bare mere bange... lad hende selv komme prøv evt at lokke med lidt godbider ( tun i vand - vådmad) så skal hun nok komme når hun finder ud af i ikk er farlig.... smiley

• #3   5. aug 2012 Det os det vi har gjort .. Det bar synd for hende for det er hver gang vi rejser os op eller går selvom vi går væk fra hende .. Og det var ikk sådan tvunget jeg sætte bar mad ind under sofaen ..

• #4   5. aug 2012 Hun er 12 uger ..

• #6   5. aug 2012 Tak for det smiley hun er allerede meget bedre i dag .. Dog stadig lidt bange når vi går men hun synes vi er søde når vi ligger i sofaen smiley

• #7   5. aug 2012 Jamen så lig lidt mere på sofaen og vær helt rolig;) Når de først er ovre den/de første "hurdler" med en positiv oplevelse, så plejer det at gå hurtigere frem.

Kommentér på:
nyt familie medlem.

Annonce