Klipning af kat i Aalborg? Klipning af kat i Aalborg?
Hej.
Jeg er helt ny herinde og sidder med et stort problem.
Jeg har en skøn Norsk Skovkat med den dejligst pels, som desværre er endt i en masse knuder da jeg har lagt syg i en længere periode.
Jeg har selv prøvet at få dem ud og han er meget tålmodig, men de sidder simplethen for tæt på huden.
Kender i nogle som kan hjælpe mig med dette? Kan se at dyrehospitalet gøre det men jeg ønsker virkelig ikke, at skulle have ham under bedøvelse medmindre det er virkelig nødvendigt.
Jeg har en tro på, at han sagtens kan klare det uden.
Håber virkelig at i kan hjælpe mig!
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 4 Svar: 13
Held og lykke
aug 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
Men kan da godt være det er bedst at skåne ham for oplevelsen og så bruge bedøvelse. Pyha, har det bare ikke godt med det.
aug 2012
Det handler ikke om at jég skal have det godt.
aug 2012
Det er mere dét at katten kan få en dårlig reaktion på narkosen og dermed dø af det. Det er at male fanden på væggen men kunne jeg komme udenom det, så ville jeg gerne... Igen fordi jeg mener, at han sagtens ville kunne håndtere det uden.
Men ja... Kan da godt være det er bedre for ham på den anden måde.
jan 2012
Katte kan osse spinde, hvis de har smerter, de danner deres eget smertestillende. Det svare til vi selv sidder og rykker hår ud af hovedet på os selv, det sys vi jo heller ikke er videre behageligt..
aug 2012
Ved bare at han er så knyttet til mig, at det sikkert ville være mere "skadede" at jeg skulle forlade ham end hvis det blev gjort "her og nu" uden bedøvelse.
jan 2012
aug 2012
Har virkelig følt mig misforstået indtil videre. Handler jo ikke om at min kat ikke kan tåle det samme som andre katte, at jég skal have det godt osv.
Handler om at jeg gerne ville undgå den bedøvelse.
Jeg vil prøve at ringe rundt til de forskellige hundeklipper og høre om de evt. har noget erfaring med katte.
Tak igen!
Klipning af kat i Aalborg?