{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  beroligende til min kat
  • #2   8. aug 2012 zylkene kan måske hjælpe dig i den sag? men ellers har du prøvet at lade transportkassen stå inde ved katten en uges tid før den skal afsted? altså med et tæppe i så den kan føle at det er dens og den kan lugte sig selv i tæppet på vejen og føle sig mere tryg?
    herhjemme står transportkasserne altid fremme og bliver brugt til at sove i, så der er ingen problemer her...

• #3   8. aug 2012 Zylkene er et mirakelmiddel i mange henseender efter min erfaring. Så jeg ville helt klart give hende Zylkene.

Og for at hjælpe hende igennem det til næste gang, så prøv at arbejd med hende. Start hende op på Zylkene og efter et par dage stil kassen ind i stuen og lad den stå der fast et stykke tid. Zylkenes beroligende effekt sammenholdt med at hun mærker at der sker ikke noget ved at kassen står der, vil gøre at hun ikke opfatter kassen som noget farligt. Så kan man gå videre til næste skridt, luk hende ind i kassen og gå lidt rundt med hende i kassen. Øg tiden i kassen for hver gang, gå en tur udenfor med hende i kassen osv. Og til sidst sæt hende ind i bilen lidt tid, næste gang tænd motoren, og endelig små ture som gradvist bliver længere. Små skridt hver gang så hun ikke bliver overvældet og bange for kassen igen.

Kommentér på:
beroligende til min kat

Annonce