{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.245 visninger | Oprettet:

Min kat har ændret adfærd? .. {{forumTopicSubject}}

Min ældre kat har ændret adfærd. Han er slet ikke til at kende mere..

Førhen var han frisk, legesyg, han blev helt killing i hovedet da jeg fik en ny kat hjem.

Nu ligger han bare bag døren ude i bryggerset, og bevæger sig kun ind i huset når han skal spise, eller min far sidder og ser tv.

Det skal lige siges han er 16 år gammel..
Nogle der kan svare på om det er sygdom eller hvad der sker?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat har ændret adfærd? ..
  • #3   12. aug 2012 Det er indenfor meget kort tid han har ændret sig..
    For et år siden fik jeg en killing hjem sammen med ham, og han har altid nydt selvskab af killinger. Så de to har racet rundt i huset efter hinanden, og ude i haven, op og ned, du kunne ikke opholde dig i huset uden at se de to lege.

    Det sluttede for 2-3 uger siden.. Nu ligger han bare og ser gammel ud. Han har tabt sig gevaldigt, og betændelse i øjnene der ikke vil lade sig héle ..


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #5   12. aug 2012 Du skal tage din kat til dyrlægen, det kan tyde på dårlige nyre. Har selv en kat på 13 år, som også ret hurtig blev tynd at se på og det var nyrene. smiley Eller din kat kan have en infektion i kroppen, som kun dyrlægen kan klarer.

  • #6   12. aug 2012 Hvis det er kommet så pludseligt så ville jeg nok tage kontakt med dyrlægen

  • #8   13. nov 2012 Spider blev aflivet september 2012, grundet svulst i maven smiley

Kommentér på:
Min kat har ændret adfærd? ..

Annonce