965 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

foder fra hvilken zooplus? foder fra hvilken zooplus?

Jeg vil betille foder til katten og marsvinene over zooplus, men hvilken en ville i foretrække?

Jeg tænker at bestille:
2 eller 7,5 kg applaws kattefoder med kylling 169 kr/kylling+laks 400kr
og
15 kg tima mega c til marsvinene 179 kr

kan det betale sig at bestille fx fra tyskland, når vi bor i Kolding?
eller skal vi bare tage den danske.. har bestilt skåle fra dem og det var via den danske og der sparede vi penge i forhold til at købe i butikken 5 min. herfra..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foder fra hvilken zooplus?
  • #1   12. aug 2012 Sammenlign priserne. zooplus.DE er som regel altid billigere smiley

Research lidt, det kan godt betalesig smiley

• #2   12. aug 2012 Vi bruger altid den tyske, men vi bestiller også både foder til hundene, kattene, kaninerne og gnaverne, og det er noget med at hvis man bestiller for over et beløb er det gratis levering smiley
    Men som de andre siger så sammenlign priserne smiley

• #3   12. aug 2012 okay, det vil jeg lige tjekke så, ville da være fint hvis jeg ku få det leveret gratis hehe

• #4   12. aug 2012 Lageret er det samme sted i Tyskland.

Jeg bruger altid den tyske til grus og legesager osv. Og den engelske til mad (fordi jeg kun har været ude for at den engelskes madpriser er lidt billigere alt efter kursen)

• #5   13. aug 2012 jeg kan se at på foder vil jeg kun spare ca 50 kr.... så er det lidt ligemeget sys jeg, så kan jeg ligesågodt bestille fra den danske

• #6   13. aug 2012 Louise B - Lageret er stadig i Tyskland uanset om de bestiller fra den danske eller tyske eller engelske.
    Men det jo dine penge smiley

• #7   13. aug 2012 nårh okay smiley

Jamen i alt så var der 52 kr at spare ved at vælge den tyske fremfor den danske...og det er jo ik ret meget, havde det været 100 kr eller over havde jeg nok taget den tyske.. men det sker nok også for hold da op det er svært KUN at købe det man har planlagt..for : "Neeeeej den ting der er da smart...øj sådan der må jeg også ha..."

• #8   13. aug 2012 Altså nu ved jeg ikke om du laver storkøb, for så er der jo også 5 % rabat ved køb over 100 euro.
    Jeg køber altid fra den Tyske side.

• #9   13. aug 2012 Jeg kigger altid på både den tyske og den engelske, for at se hvad der er billigst for mig. Tyskland har gratis fragt for over 69 euro, så det er som regel den tyske side der vinder.

Jeg bestiller Aldrig fra den danske, alt for dyrt..

• #10   13. aug 2012 I øvrigt så sender de så vidt jeg ved fra deres lager i Tyskland, uanset hvilken af landenes sider man bestiller på smiley

Kommentér på:
foder fra hvilken zooplus?

Annonce