{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

Ny kat. Maine Coon {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har købt en maine Coon på 4 år, hun har vært hos mig en lille uge nu, og hun sidder bare samme sted hele dagen, kan dog se at hun spiser og drikker om natten. smiley Jeg snakker med hende mange gange om dagen, og nusser hende, der hvor hun nu sidder.

Men går der lang tid før hun har vænnet sig til at være her? eller hvad skal jeg lige gøre? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny kat. Maine Coon
  • #1   12. aug 2012 Okay smiley Har lokket hende lidt med tun, så kommer hun også lidt frem, men gemmer sig hurtigt igen..

  • #3   12. aug 2012 Jo, har nogle godbidder, det er bare som om hun synes de ikke er særlig spændende.. Men må lige købe noget lækkert til hende imorgen så. smiley Vidste ikke at det tun ikke var så godt for katte.. Men godt du siger det. smiley

  • #4   12. aug 2012 Giv hende fred og ro og tid.. Så længe hun spiser, drikker og bruger bakken, så vil jeg ikke presse hende til noget, men give hende den tid hun har brug for til at falde til et nyt sted..

  • #5   14. aug 2012 Ja, det gør jeg også.. Jeg flytter hende ikke fra der hvor hun ligger, men jeg snakker med hende smiley og igår kom hun lidt frem da der blev mørkt.

  • #6   14. aug 2012 Line - Dejligt at høre at der er fremskridt smiley Hun skal nok falde til lige så stille og roligt, som hun vænner sig til stedet smiley

  • #7   14. aug 2012 Det glæder jeg mig til hun gør. smiley det er ikke meget man ser til hende jo.. men det kommer nok så smiley

Kommentér på:
Ny kat. Maine Coon

Annonce