1.868 visninger
|
Oprettet:
Advantage og bad? {{forumTopicSubject}}
Var så "heldig" at finde to lopper på Figaro her den anden dag. Fantastisk, når han nu er meldt til udstilling om et par uger.
I går fik dyrene så loppemiddel, og Figaro fik en Capstar (det er kun ham, der har tegn på lopper).
Så kom jeg jo lige til at tænke på hvor lang tid der går fra katten får Advantage i nakken til man kan bade den? Problemet er nemlig, at afmelding til udstillingen er fredag, og det er svært at se, om lopperne er væk, når der er loppelort i pelsen. Så jeg ville gerne have ham vasket. Der står ikke noget på indlægssedlen.
På forhånd tak!
feb 2012
Følger: 8 Følgere: 28 Katte: 29 Emner: 12 Svar: 89
Det er meget vigtigt man
ikke bader hunden eller katten i to dage før man har tænkt sig at give loppekur, og ikke lader
den svømme eller bade før to dage efter kuren er givet. Har man vasket dyret inden kuren
gives, har man ændret det naturlige fedtlag i huden, hvilket er med til at fordele midlet udover
hele katten eller hunden. Derfor må de heller ikke bade lige efter kuren er givet.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
apr 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 156
Kan stadig ikke bestemme om jeg skal melde fra. Tror i jeg kan nå at slippe af med bæsterne inden d. 8. september?
feb 2012
Følger: 8 Følgere: 28 Katte: 29 Emner: 12 Svar: 89
De 2 gange vi har haft lopper, der er de fursvundet med det samme efter behandling med Advantage, så jeg vil mene du nemt kan tage afsted
apr 2007
Fes land og rige rundt for at finde Capstar i går, så regner med at han får en pille i næste uge, og så et par dage før udstilling
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
Håber du kan få dem ud, inden du skal til udstilling.
apr 2007
Advantage og bad?