The pink panther

The pink panther

Medlemmer: 116
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte
600 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Han bider... Hvorfor? Han bider... Hvorfor?

Når jeg ligger i min seng, med en bar arm udenfor dynen, kan han finde på at hoppe op og bide mig hårdt i armen og spæne afsted igen.. også hvis jeg har bare ben.. Hvorfor gør han det? For han gør det KUN ved mig.. ikke min kæreste eller andre..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han bider... Hvorfor?
  • #1   26. jun 2007 hehe det sikkert bare opmærksomhed, han vil vel bare drille dig og ha' dig til a lege med ham, min gør noget lignene nemlig, og når jeg så vil ae hende stikker hun bare a, som om hun bare var ude på a vække mig ? heeh, de har alle deres særheder de små

• #2   26. jun 2007 hehe.. ja det har de helt sikkert.. ja tror også det er fordi han vil lege, for han ELSKER at lege fangeleg gennem hele hytten, men alligevel, det kan godt gøre lidt ondt, når han tager tilløb til:)

• #3   27. jun 2007 Jeg havde også engang en kat der gjorde det. Min hunkat, den ældste. Nogen gange var det for at lege, andre gange for ligesom at markere at det var hende der bestemte. hahaha. Jaa hun fik lov at gå i troen ;o)
    Men det er helt sikker for at få opmærksomhed fra dig, de er bare ikke klar over hvor ondt det gør. jeg sagde altid av sådan lidt på katte sprog, for de siger jo selv fra hvis det gør ondt. det virkede.

• #4   27. jun 2007 okay.. det må jeg lige prøve så.. smiler.. jeg takker..

• #5   27. jun 2007 Han bliver nok lidt forbavset den første gang. kan huske min blev helt paf. Hun kiggede helt underligt på mig, og så løb hun alt hvad hun havde lært. Der gik lidt inden hun kom igen, men der var det for at putte. Ha ha ha... De er sgu herlige sådanne missere. Masser af personlighed.

• #6   27. jun 2007 ja de er skønne.. og man kommer til at elske dem forfæredlig meget.. ved virkelig ik, hva jeg skulle gøre hvis jeg mistede min Puttedreng... Han betyder alt for mig..

• #7   27. jun 2007 Ja det er hårdt at komme af med sine katte.
    Min den ældste og den yngste flyttede ud til en go veninde, da jeg for to år siden flyttede i lejlighed på 4. sal.
    Så jeg kan stadig følge med i deres liv, og se dem. Det er dejligt.
    Nu har jeg fået et rækkehus, så nu kan jeg jo få kat igen, og Gismo bliver aldrig givet videre, han skal være ved mig så længe han lever. Det er helt sikkert.

Kommentér på:
Han bider... Hvorfor?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce