{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

Musse Har jo fået killinger {{forumTopicSubject}}

Musse har noget af det samme problem som jeg har beskrevet i et tidligere indlæg med Junior.
Killingerne bliver snart 3 uger og hun værner jo om dem som det var og det kun dejligt og en god ting...
Men her igår opdagede jeg at hun også var ved at få hårknuder omkring patterne... Hun vil gerne redes der, men der er et specielt sted hvor det faktisk er umuligt at rede ud...
Skal jeg igang med saks så det det ikke bliver værre eller?
Og hvor hurtigt kan hun blive drægtigt igen for Junior står godt nok og gør sig til overfor hende udenfor redekassen...
På forhånd tak.
RR


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Musse Har jo fået killinger
  • #1   30. apr 2008 Tilføjelse:
    Værner om dem som var det GULD
    Glemte lige lige et vigtigt ord smiley
    RR


  • #2   5. maj 2008 Rie -> Min hunmis, Blue berry, gik i løb da hendes baby var 9 dage gammel og det sys min hankat var alletiders?? Så regnede jeg lidt på det og så skulle hun føde igen når ham hun har er lige lidt over 2 mdr?? No No.. Så Uno blev lukket væk og i dag er hun endenlig færdig med hendes liderlighed c",) Min hanmis er så sød og rar over for alle hans børn, heldigvis.. og hjælper til med at give klø når hunden kommer for tæt..
    Filterne kan du godt klippe af hvis du ikke kan rede dem ud, det er synd for hende da de kan stramme i huden.. men husk at være forsigtig *S*..
    Dine missebørn skal til at have mad nu, hva?? (Husk ormekuren)


Kommentér på:
Musse Har jo fået killinger

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce