{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.439 visninger | Oprettet:

HVAD SKETE DER MON :o {{forumTopicSubject}}

Min kat Frida fløj ind gennem terresse døren her i eftermiddags, med skum, spyt og slim sprøjtende ud af munden, samtidig med hun var meget bange, og man kunne slet ikke komme i nærheden af hende, hun pustede med tungen ude af munden som en anden hund, og var knald varm.

Skyndte mig at ringe til dyrlægen, og blev bedt om at komme med hende straks, vi fandt derefter ud af at stakkels Frida var blevet skræmt fra hvid og sans, og var i kæmpe chok tilstand, hun havde 39,8 i feber, og poterne var helt våde, dr. dyr gav den stakkels pige noget stesolid så hun kunne slappe af, og komme med hjem igen, så nu ligger min stakkel i skabet og sover, og mijaver i ny og næ.

Hmm, hvad mon der kan ha givet hende SÅDAN et kæmpe chok, har seriøst aldrig set noget lignende, hun styrtede bare rundt, og var fuldstændig væk :s ..
Vi har et stød hegn ved siden af haven, fordi der går får, kan hun måske ha fået stød? Det er mig et stort spørgsmål hvad der kan have gjort hende så bange, for det var ret vildt, troede hun var ved at dø eller sådan noget, blev godt nok bange.

Men nu er alt godt igen, og lille Frida kommer først ud igen imorgen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HVAD SKETE DER MON :o
Kommentér på:
HVAD SKETE DER MON :o

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce