{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Kød som ekstra hygge.. {{forumTopicSubject}}

Jeg er meget splittet. Jeg har læst lidt om det at give kattene rigtig kød/fisk og kylling.

Jeg kan bare ikke finde ud af den jungle.

Folk snakker om noget må være råt, noget skal fryses og tøes op og overhældes med kogende vand. Noget skal koges..

Jeg kan slet ikke finde ud af det.. En del snakker også om de grimme bakterier og orm ens katte så kan få.. Det vil jeg på ingen måde udsætte dem for.

Nogle gode råd?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kød som ekstra hygge..
  • #1   29. sep 2008 Hej. Jeg giver mine katte forskelligt kød, alt fjerkræ er kogt ( samonella )
    Lidt rå oksehak, som til millionbøf, men de vil også gerne ha forskellige grøntsager: gulerod og kartofler i strimler, samt hyldebær.
    Du må prøve dig frem m. frugt og grønt, da katte er meget forskellige.
    Man kan købe døde kyllinger til sine katte, men sørg for at de er samonellafri hvor de købes, Mvh Lis


  • #2   29. sep 2008 Tak for det.. sys bare det er lidt en jungle angående bakterier osv..

  • #3   11. apr 2009 Hej du kan sagtens fodre med råt eller barfe som man kalder det. Både vores hund og kat får råt.

    Der er en gruppe herinde for barf katte som du kan søge info I.

    Men generelt er katten jo et rovdyr, der i det fri ikke får serveret tørfoder eller tilberedt mad, de æder de byttedyr som indgår i deres naturlige miljø med hud og hår, sådan har naturen skabt dem. Der er ingen tvivl om at det også ere den sundeste måde at fodre på, blot man gør det rigtigt så de får det de har brug for.



  • #4   11. apr 2009 http://www.kattegalleri.dk/grupper/barfgruppentilkatte

    der er lign grupper på HG, men de handler selvfølgelig mest om hunde.



Kommentér på:
Kød som ekstra hygge..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce