Os med fritløbende katte

Os med fritløbende katte

Medlemmer: 705
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ude om natten
  • #1   11. okt 2008 hej... og tak for indvitationen, min kat var meget ude om natten inden hun døde, hun elskede det men stod der så om morgenen og ville ind..

• #2   12. okt 2008 da mine katte gik ude var de altid hjemme om natten, ville ikke ha de gik ude når der var mørkt hehe.
    men nu det slut med at ha katte til at gå ude, efter den ene blev kørt ned smiley

• #3   12. okt 2008 ja det er jo desværre tusmørke og mørke der er de værste tidspunkter synes jeg så hjem om nat selv om det nu ikke altid de er lige tilfredse med det ;-D

• #4   12. okt 2008 min kat blev også kørt ned det var bare midt på dagen...så forbinder det ikke kun med natten...

• #5   12. okt 2008 nej ikke kun om natten men mest jeg har mistet en om dagen og fire om natten over de 30 år jeg har haft missere

• #6   12. okt 2008 ja desvære er der sådan, det er ældrig nemt, men den chance er der når man har kat desvære

• #8   12. okt 2008 Mine katte er ikke ude om natten, men er ude om dagen og noget af aftenen... : )

• #9   13. okt 2008 Det er meget forskellig men oskar er ikke ,men Balou vil gerne være ude om natten smiley

• #10   13. okt 2008 min kat kommer hjem når vi klader at hun skal "putsove", og andre gange svare hun bare så vi ved hun er der, og så får hun lov at sove ude.. men jeg vil også helst ha at hun sover inde om natten...

• #11   13. okt 2008 min er ude et par timer om dagen også kommer hun hen til døren oh mijaver også vil hun ind igen ..

• #12   13. okt 2008 Min misse mor vil ikke være inde om natten, hun går på jagt, og hun står og mijaver hele natten hvis hun ikke må komme ud. mens hendes killinger på 14 uger de er inde hele natten.

• #13   13. okt 2008 Vi har kattelem til vores, så det er lidt forskelligt. ¨
    I starten låste vi den altid når vi gik i seng, sådan så hun kun komme ind, og ikke ud igen.
    Men hun var "desværre" klogere end vi troede, så hun satte da bare en klo i kanten af lågen, og åbnede den indad og stak så hoveden under lågen inden den lukkede igen. Så nu har vi bare valgt, at den altid låst op.
    Hun er så desværre forsvundet nu, og har været væk i 2 uger - snøft snøft. Håber hun kommer igen, eller at nogen finde hende.

• #14   13. okt 2008 min er nogen gange ude men vi vil helst have ham inde om natten. hehe.

• #15   13. okt 2008 hej tanja.
    håber virkelig og at hun snart dukker op på den ene eller den anden måde.. er glad for jeg ved min ligger ude i haven... jeg føler med dig

• #16   13. okt 2008 i dag har jeg prøvet at lade tiller være ude mens jeg ikke er hjemme .. så er spændt på om hun er der når jeg kommer hjem

• #17   14. okt 2008 min kat vælger selv, vi har et lille vindu som står åben som den bare kan hoppe ind af.. Og hvis den er ude så sover den på vores hø loft sammen med en tilløber kat smiley

• #18   14. okt 2008 Maja K
    Mange tak!

• #19   14. okt 2008 til tanja. det synd din lille mis er væk prøv evt. at lave en lille efterlysning herinde.

• #20   14. okt 2008 Mange tak for invitationen og mine katte er ude dem der må komme ud ,og dem der ikke må er i kattegård ,

• #21   14. okt 2008 hej tak for invitationen smiley
    min miss er altid inde om natten. Min mor kan ikke lide, at hun render rundt uden for, når det er mørkt. Det tror jeg, faktisk heller ikke miss tiger selv kan smiley

• #22   14. okt 2008 Tak for invitationen.
    Indtíl videre sover de begge på sofaen vores soveværelse. Kl 6 -halvsyv hopper Tumle op og spinder helt sindsygt og går rundt på os. I begyndelsen troede vi at det kun var fordi han ikke havde noget mad. men han gør selvom der er mad i madskålen. det er somom at han bare vil have os op og lave den der lyd, hvor der kommer mad i skålen- så er han tilfreds. Han er både utåleligt sød når han er overkælen- men også lidt irriterende *SS*.

Han har været ude en hel nat en enkelt gang. Han sov hele dagen.. begge mine katte kan godt lideat være ude Fløjse dog kun 10 min ad gangen. Det er ligesom nok- og hun er heldigvis dødbange for biler. Tumle han er mere en strejer og jeg har set ham et par huse væk...Han er desværre lidt mere frygtløs mht trafikken.

Begge katte kan dog godt lide at være ude ca en times tid lige når mørket er faldet på... så jager de hinanden gennem buskene.
    Heldigvis er der mindre trafik hvor vi bor om aftenen og natten.

• #23   14. okt 2008 Mette A
    Jeg har allerede lavet en efterlysning herinde, men der har desværre ikke været så meget som én eneste henvendelse.
    Har også efterlyst på hundegalleri, samt vores lokale kiosk - Men der er desværre ikke nogen der har set hende :o(

• #24   14. okt 2008 Hej Tanja Hegaard J!
    Der står ikke noget om hvor du er fra i landet, hvis du skriver landsdel så kan jeg bedre vide om jeg også skal kigge efter Tikki.

• julia m
    julia m Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Katte: 3 Svar: 6
    #25   14. okt 2008 Alle mine katte er ude om natten, da der ikke er så meget trafik der, og de er mest aktive om natten. tilgengæld står de klar uden for døren om morgenen og vil gerne ind og spise og sove. det er også hyggeliger synes jeg at have dem inde hos os mens vi selv er vågne, frem for at have dem ind enår vi alligevel sover:)

• #26   14. okt 2008 Mine katte er ude om natten hvis de vil, de har nemlig egen katte lem. Men hos os har vi heller ikke rigtgi det problem med at de kan blive kørt over, da vi bor forenden af en blind villa vej, ned til en stor eng, hvor de bruger det meste af tiden på at fange mus.

• #27   14. okt 2008 Jeg har vænnet mine til at hen imod aften er det dåsemad tid og nattero. smiley Så ved de at de først kommer ud om morgenen igen og det går fint. Vi bor tæt på en stærkt trafikeret vej og især om natten køres der m ekstra høj hastighed forbi huset, så jeg tør ikke andet....

• #28   14. okt 2008 Mine har ikke tid til at være ude om natten, der skal de jo fylde i sengen :o)

• #29   15. okt 2008 Til Helle S.
    Der står at jeg er fra Seden i Odense NØ - ved ikke lige hvordan man ellers skulle skrive det...

• #30   15. okt 2008 JEg har også helt min kat inde om aften. Bliver urolig når hun ikke kommer hjem og kan ikke så godt søve. Mistede sidste år en herre løs kat jeg tog til mig, som blev kørt over første gang hun ikke kom hjem om aften smiley

Jeg har vendet min kat til at den skal komme hjem kl 18 smiley for der er der mad til hende, og det virker ude mærket, nu er vi dog flyttet på landet så nu syntes hun lidt at hun vil bestemme og kommer nogle gange lidt senere hjem smiley
    Min kat får heller ikke lov til at gå ud om morgen får den har spist lidt mad. hi hi vildt dumt men min tanke er når jeg går på job i de 8 timer, så får den jo intet der hvis den ikke er inde :S

• #31   15. okt 2008 Tanja, jeg skal nok kigge efter den også, køre til Amu-fyn næsten hver dag smiley
    hvordan ser den ud?

• #32   15. okt 2008 Louise J
    Hun er oprettet i min profil
    http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4820
    Og mange tak :o)

• #33   15. okt 2008 Mine er ude om natten. jeg har mistet 3 katte og en hund i løbet af 1 år. smiley så har været rimelig uheldig. men har en vindue åben 24/7 så de selv kan bestemme når de vil ind og ud (:

• #34   16. okt 2008 Hej Teresa. Ja det kunne jeg smiley god idé hun fanger også mus og fugle :S
    ikke lige min hofret når hun kommer hjem med dem.
    hi hi

Tanja: det var så lidt smiley skal på Amu i dag og aflevere mit projekt, så skal nok holde godt øje, hvis hun ikke er kommet hjem, og hvor er hun smuk

• #35   16. okt 2008 hej jeg har tre som bor ude hele året rundt men har os tre inde men lige pt. to killinger inde og når vi ikk kan få dem ind om aften så må de jo bare være ude om natten

• #36   16. okt 2008 med troels er det lidt op og ned.... jeg plejer at gå ud og kalde på ham inden at jeg går i seng....så nogle gange kommer han andre gange ikke..men vi har et hunde hus til hunden (hehe ja det siger sig selv) og oven på det har vi lavet et "kattehus" som han bruger flittigt, men ellers er der jo altid halm loftet...smil... men hvis jeg kunne bestemme ville jeg da helst have ham inde om natten....

• #37   16. okt 2008 nåååå ja.....mange tak for invitationen...smil

• #38   17. okt 2008 Nej... Mine kommer ind senest kl. 23.30 og er inde hele natten... kommer først ud om morgenen når den værdste trafik er ovre---

• #39   17. okt 2008 hej jeg bor på en gård og vores katte vil helst være inde om natten selvom de nogle få gange sover ude... selvfølgelig vil jeg også helst have de skal sove inde fordi min lillesøsters gamle kat blev kørt over om natten smiley

Kommentér på:
ude om natten

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce