{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

hjælp mig :) {{forumTopicSubject}}

i juni mdr. kom min bente for langt væk hjemmefra og troede jeg havde mistet hende for altid. Men en dag ca. 3 mdr efter brang skæbnen os sammen igen. vi var ude og køre og hvem løber direkte ud foran bilen? BENTE smiley

nå men.. Hun har nu været indekat siden start september md og så til nu hvor hun overhovedet ikke har vist interesse i at komme ud. Men så en dag da jeg kom hjem fra job havde kæreste glemt at lukke vinduet i køkkenet. men heldigvis kom hun sprængende lige over plankeværket da hun hørte min stemme smiley og siden den dag (ca. 14 dage siden) er hun begynd og sidde og miave ved vinduer og døre. men jeg tør ikke lukke hende ud. er bange for og miste hende igen.,og måske for altid.

hvad havde i gjort?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp mig :)
  • #1   19. nov 2008 min ene kat har også været væk i 2 mdr men så en aften sad hun ved døren.de første par uger ville hun slet ik ud men nu er så begyndt at komme ud igen og det går fint så tror sagtens du kan lukke hende ud men forstår da godt du er bekymret

  • #2   19. nov 2008 så tror du godt bare jeg kan begynde og lukke hende ud? Kunne jo evt prøve nogle timer i weekenden altså som en start?

  • #3   19. nov 2008 jeg havde lukket hende ud og "taget chancen# en kat der ikke har været ude før trives fint som indekatte men katte der har været vant til at være ude trives meget sjældent som indekatte .

  • #4   19. nov 2008 ja jeg syntes også du skal gøre det for ellers bliver hun bare depri når hun er vant til det

  • #5   19. nov 2008 Hvis hun har været vant til at komme ud er det lidt synd at holde hende inde, men hvis hun ikke er neutraliseret synes jeg da lige du skal få det gjort inden du lukker hende ud igen, medmindre du gerne vil have killinger på hende...

  • #6   19. nov 2008 darius sidder også og piver for at komme ud men jeg inorerham løst,snakker med / til ham og kaster så lidt guf ud på gulvet det er ikke altid det virker men så må vi jo høre på det
    vi menesker brokker jo os


  • #7   20. nov 2008 hun er nemlig ikke neutraliseret endnu, hun forsvandt dagen før hun skulle over til dr. dyr og "ordnet" jeg fik afvide da hun var mindre at hun skulle have ppiller indtil hun skulle neutraliseres. jeg har en hel pakke liggende endnu. hvad vil i mene om det ? skal jeg starte med dem og lukke hende ud fra weekenden af? eller skal jeg bare lade være med dem og så vente på efter hun har været til dr.dyr.,
    spørger fordi jeg ved mange ikke synes det er godt med ppiller smiley


  • #8   20. nov 2008 vil lige sige ayt vores 3 atte har altid fået p-piller så indtil hun skal til dk dyr ville jeg klart vælge at give hende en pille om ugen

  • #9   20. nov 2008 okay tusinde tak for svaret smiley
    så begynder jeg med hendes piller igen og så kan hun komme ud smiley
    tror også jeg får en meget gladere kat af det . hun virker meget stresset synes jeg smiley

    hvad tror i den lille pige jeg har vil sige til det? hun er ca. 4,5 mdr. men er meget pylret så hun kommer først ud til foråret/sommer smiley


  • #10   20. nov 2008 Hvis hun er katgal så tager det noget tid før hun kommer igen. Men ellers så tror jeg ikke at du skal være bekymret for hun ved at når hun endelig er kommet ud så er der sikkert hjemme ved dig, og der vil hun søge hen igen, og det er bedre hvis katten ved at hun kan komme ud igen

  • #11   20. nov 2008 altså hun har været i løb en eneste gang og der fik hun en killing det var i der 3 mdr hun var væk .. men killingen kunne desværre ikke klare det da hun ikke havde fået ordenligt mad. ellers har hun slet ikke været i løb smiley og hun er ikke en der plejer at strejfe hun plejer at være ude hele dagen så kommer hun en igen til aften og sover smiley

  • #12   21. nov 2008 Jeg havde også lukket hende ud da hun jo har været udekat. Det ville være synd andet når hun har fået fornemmelsen for udelivet....

  • #13   21. nov 2008 super smiley lukker hende ud i morgen formiddag

Kommentér på:
hjælp mig :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce