{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

så skete det {{forumTopicSubject}}

mine kat er nu blevet næsten helt udekatte nu, da de ikk altid kunne finde ud af at gå i kattebakken:( har ondt af dem men tror egentligt de hygger sig lidt, men samtidigt savner at komme ind. men skal lige siges at jeg har lavet deres helt ejet lille hus udenfor, altså et lille havehus hvor jeg har lagt tæpper, kattemiljø og alle mulige ting derud altså også mad og vand selvfølgelig. men så ville jeg lige hører om i synes det er synd???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så skete det
  • #1   24. nov 2008 Det bliver nok lidt koldt for dem, hvis de er vant til at komme ind i varmen... Har du ikke mulighed for at sætte kattelem i døren ?

  • #2   24. nov 2008 hvorfor ikke bare lade dem komme ind og ud når de vil .?? jeg vil osse sige at jeg sys det er synd at de kun må være udenfor når de er vant til at komme ind ?

  • #3   24. nov 2008 jeg vil nu også sige det er lidt synd, har selv en hankat der helst vil være ude altid, men han har lagt vinterpelsen til og den er stor og den kommer ikke bare sådan sig selv..

  • #4   24. nov 2008 Jeg syntes nu også det er synd, hvis han ikke længere har mulighed for, at komme ind. Jeg vil også foreslå en kattelem.

  • #5   25. nov 2008 <i><b>Jeg må indrømme at jeg heller ikke lige kan se ideen i at have katte hvis de alligevel ikke må komme ind. min mors kat er inde/ude kat . kan komme ind og ud når det passer ham. hun åbner bare døren for ham .. ellers er katte lem jo et godt alternativ..

    - jeg tror ihvertfald de må fryse..
    - har i prøvet alt andet for at gøre dem renlig.
    - ellers ville det bedste være for kattene at i gav dem til nogle hvor der er mulighed for at de er både inde og ude ..
    de har brug for kærlighed og omsorg


  • #6   25. nov 2008 jeg må sige at jeg synes det er meget syndt.
    b¨de fordi de har været vant til at være inde og pga. de vil slet ikke kunne tåle den kulde. de risikerer at fryse ihjel - prøv selv at mærke hvor koldt der er de og det bliver bare værre.
    det er noget andet med staldkatte da de både er vant til det og har meget varmere muligheder end du byder dine katte der.
    hvorfor vil du byde dine katte det?
    efter min mening er det bedre at komme af med dem så.
    du skriver de aldrig rigtigt har kunnet med bakken, okay.
    hvor mange katte har du og hvor mange bakker?
    med eller uden låg?
    bryder de sig om gruset?
    hvor er bakkerne placeret?
    alt bør afprøves men ikke så draktisk en ide som du har fået der.
    for guds skyld vi har minus fem grader idag og vinteren er kun lige begyndt.
    godt nok er jeg tilhænger af at katte skal have lov at løbe frit omkring men jeg er også tilhænger af at vores dyr skal have det så godt som muligt.
    katte er varmeelskende dyr.
    en anden mulighed der foreligger er at de simpelthen selv flytter hen et sted hvor de er ønskede.
    et lile surt opstød fra mig? ja for man må tage ansvar for sine dyr - også selv om de ikke er renlige.


  • #7   25. nov 2008 det er synd i denne årstid .. de har jo ikke sat pels eller noget efter at være ude hele tiden .. jeg synes det skulle ha været gjort i sommeres:)

  • #8   25. nov 2008 vi bor ude på en gård, hvor vi har et rum ude omkring bryggers. der bor 3 halv stor katte. og de hygger sig gevaldigt. de hverken fryser eller noget. de må ikk komme ind af den grund de hopper på bordet. smiley ellers måtte de gerne. men min mor synes lige de godt må komme ind engang imellem :b hehe. katte har pels og kan sagtens holde varmen. men de vil nok helst være inde (:

  • #9   25. nov 2008 har en katte bakke der står i entreen med låge, har 2 katte. hvad kan man bruge i stedet for kattegrus hvis det er det de ikke kan li???

  • #10   25. nov 2008 hvad ville i gøre hvis de pisser og skider over det hele???

  • #11   25. nov 2008 måske står bakken et forkert sted, kunne forestille mig at der i entreen er for "meget trafik", det kan de sikkert ikke lide, bakken skal helst stå så de kan besørge i ro og fred - og så skal du lære dem der helt forfra! Der findes jo forskellig slags kattegrus, hvilken slags bruger du - og har du prøvet andre slags??

Kommentér på:
så skete det

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce