{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Julegaver...
  • #1   11. dec 2008 haha de= i

• #2   11. dec 2008 har købt 1 til den bedre halvdel, mine forældre, svigerforældre og 2 vennepar, men mangler 3 børn.... + det løse...

• #3   11. dec 2008 Jeg mangler en til min oldemor... hva fan giver man til en på 76 som ikke mangler noget... hun bruger ikke cremer er lige flyttet i en beskyttet ældrebolig hvor der ikke er ret meget plads... billeder af børnene har hun masser af...har sukkersyge så kan ikke købe noget lækkert chokolade.. jeg var inde i byen i dag for at finde noget men måtte gå hjem uden... det eneste jeg kan komme på er nogle rigtige søde nisser fra Trip Trap men det ender nok med hun giver dem videre i gave til en anden, måske jeg skal skrive de godt kan lev. tilbage til mig...he-he
    har tænkt lidt over et gavekort til blomsterbutikken så kan hun da pynte med dem....meeeeen, - det er nu hellere ikke helt billigt hvis der bare skal være til et par buketter....
    hjææææælp.... må sgu overbevise olde om hun er blevet for gammel til det gave pjat smiley

• #4   11. dec 2008 Hendes skabe bugner af mad da hun er lidt af et "hamster" intet bliver smidt ud....sidst jeg besøgte hende sendte hun mig til bageren efter en lækker pæretærte... da vi så skulle have kaffe kom der en gammel tærte på bordet som var mindst 3-5 dage gl... den var godt nok tør.... men den skulle spises først inden den anden kom på bordet....GG

andre gode idéer... he-he det er sgu ikke nemt....

Har tænkt på at drille hende lidt.... ungerne ser af og til det program "pimp my ride"
    så tror vi giver hendes rolator en ordentlig overhaling...he-he

stakkels olde,- det er ikke nemt at have 6 børn - 14 børnebørn og 15 oldebørn... hun må sgu finde sig i noget...he-he

Kommentér på:
Julegaver...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce