{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  julegaver
  • #1   25. nov 2013 Et kradsetræ, lækre godbider, nye skåle til mad, en vandfotæne, legetøj.

• #2   25. nov 2013 Næ... Hvis mine katte mangler noget og jeg har penge til det, så køber jeg det.:) gider ikke vente til jul, kattene forstår det alligevel ikke

• #4   25. nov 2013 en ny kurv, legetøj eller en drikkefontæne. Selvom kattene ikke aner en dyt om jul så plejer vi at pakke f.eks nogen godbidder ind, vi tager dem ud af posen først så de kan dufte dem. Når vi andre så åbner pakker får de sådan en pakke (hunden får gerne et griseøre) og så skal jeg ellers love for at de pakker op, især frodo er god til at flå papiret smiley

• #5   25. nov 2013 Næ, de får ikke ekstra

• #7   25. nov 2013 Apropos... Kan I holde kattene nede af juletræet? Nu er det jo min første jul med kat, men jeg kan forestille mig at dinglende julepynt må være noget af det bedste....

• #9   25. nov 2013 Jeg giver ikke kattene julegaver... og for så vidt heller ikke hunden eller nogen af vores andre dyr. De får godbidder, legetøj og diverse andet tilbehør, når de har brug for det, eller jeg lige finder et eller andet spændende på tilbud og har lyst til at forkæle dem. Alt det der med julegaver osv. forstår de intet af. smiley

I øvrigt tror jeg, kattene synes, julepapiret og båndet fra julegaverne til os tobenede er rigeligt med julegave i sig selv. smiley

• #10   25. nov 2013 Jeg er spændt på jul og jule træ i år, for jeg har ikke holdt jul her med træ i 5-6 år, så er spændt på hvad kattene siger.
    Det bliver Emma og katte sikkert altså ingen glaskugler og levende lys, og ting der tåler pillerier smiley

• #11   25. nov 2013 Jeg har heller ikke juletræ.. Har stortset kun det julepynt oppe som min datter har taget med hjem fra børnehaven det pågældende år :fnis:

Jeg er ikke så meget til pynten, for mig handler julen mere om at dagene efterhånden bliver længere, og det skal fejres smiley

• #12   25. nov 2013 Ja lyset vender, og det bliver solhverv smiley men jeg elsker julepynt smiley og er meget lidt kristen, men kristendommen er for mig en vigtig del af vores kultur.

Jeg har tidligere haft muslimske naboer, som var i tvivl om hvordan de skulle forholde sig til jul og de ting som datteren havde med hjem fra børnehave, jeg foreslog dem, at pigen måtte pynte sit værelse og at julen blev fejret som før kristendommen, som en lysfest fordi dagene bliver længere og lyset vender tilbage, den tog de til sig smiley

• #13   25. nov 2013 Når man har katte, lærer man hurtigt at få skiftet porcelæns- og keramiknisserne ud med tøj- og striknisser, og de fine dyre glaskugler til juletræet bliver erstattet med plastikkugler...

Jeg ELSKER jul og synes, det er så hyggeligt med julepynt og hygge og alt det der, men når man har katte - og ofte også killinger - i hjemmet, ja så skal man i hvert fald ikke sætte noget op, der ikke er enten sømmet fast eller ikke kan tåle at blive leget med, væltet osv. smiley

• #14   25. nov 2013 Mmmm mine keramik nisser plejer, at være fremme, og kattene har ikke smadret nogen smiley det klarede jeg selv sidste år, med hjælp fra et kosteskaft smiley
    Ellers er de levende lys bag glas i lanterner, dem er jeg glade for smiley

• #15   25. nov 2013 Jette L - Ja det er det, men julen blev nu fejret længe før vi blev kristne smiley

• #16   25. nov 2013 Ved jeg, og bliver mindet om hvert år når jeg passer mine 2 børnebørn, når mor og far er til solhvervs fest smiley de er ikke vikinger for ingen ting smiley

• #18   25. nov 2013 Jette L - smiley Jeg er nu ikke viking, men wiccaner smiley

• #19   25. nov 2013 Det husker jeg smiley også fra den slags litteratur jeg har en del af min Info om julen før den blev kristen smiley
    Der er stort set ikke en ældre kirke som ikke ligger på gammel hedensk hellig grund eller hellig kilde, effektiv måde, at fjerne det de ikke ville have, at folk troede på.
    Min oldemor var officiel klog kone/ heks, i følge kirkebøger/ folketælling.

• #20   26. nov 2013 Mine dyr får ikke julegaver . Og nej , de kan ikke lade være med at lege med og i juletræe - som altid står pyntet i mindst 14 dage. Så vi når somregel at rejse det op et par gange. Og nej - der er intet på træet der kan skade eller gå itu.
    Sjov jul til jer alle

• #21   26. nov 2013 Gusse skal vist bare have en godbid i julegave. Det vil gøre ham allermest glad smiley

• #22   26. nov 2013 Tja. Min søster går meget op i det med julegaver til vores dyr, så jeg har købt julegaver til hendes katte.
    Et lidt fjollet kattehus, en pose godbidder og en af de gode 'fugle-drillepind'. smiley

Hun har ingen børn, og jeg ved hun kommer med gaver til såvel mennesker som katte herhjemme. Min søn synes nu også det er ret hyggeligt med lidt ekstra pakker. smiley

• #23   26. nov 2013 Har man ikke børn, tror jeg det er ganske naturligt, at man får et andet syn på sine katte, og var det en i min familie der stod i den situation ville jeg bådeforstå og acceptere det og købe en gave til deres kat eller hund smiley

• #24   26. nov 2013 Jeg købte nu heller ikke gave til mine dyr da jeg ikke havde barn smiley

Men okay, der havde jeg også en del gnavere, og hvis jeg skulle købe til dem alle ville jeg ikke kunne købe andet smiley

• #25   26. nov 2013 Der er forskel på ikke, at have børn endnu og ikke have børn overhovedet smiley fordi man ikke kan eller har valgt det fra af andre grunde, feks svær arvelig sygdomme eller egen sygdom.
    I de situationer overtager dyrene den plads børnene ville have haft i deres liv, og det er fuldt forståeligt.

• #26   27. nov 2013 Her er det børnene der insisterer på at dyrene skal have gaver så de får gerne en lille ting, nok mest for at glæde børnene for dyrene er nok ligeglade.

• #27   27. nov 2013 Jette L - Jeg havde bestemt ikke "Ingen børn endnu" jeg havde "Jeg skal aldrig have børn" smiley Det var først da jeg blev gravid at jeg valgte at beholde hende..

Kommentér på:
julegaver

Annonce