{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Julegaver!
  • #3   21. nov 2011 Ej her er jeg altså enig med Susan smiley
    HVIS mine katte skulle have gaver, så kommer de ikke fra mig ihvertfald..
    De kan få mit gavebånd eller papir fra mine gaver smiley

• #4   21. nov 2011 Jeg køber heller ikke gave til dem da de jo ikke aner hvad jul er smiley mm til gengæld for de rester fra kalkunen bare for hyggens skyld smiley

• #6   21. nov 2011 FED TRÅD! For jeg var netop ved at oprette en mere eller mindre magen til. Håber det er okay jeg lige "låner" din lidt.

Men er der nogen herinde der ved hvor man kan få fat i små fjernstyrede biler eller MUS? smiley

Er nemlig TEMMELIGT træt af jeg aldrig kan få lov til at sidde ved min computer i fred, med mindre katten sover, fordi han SÅ ABSOLUT (Batman altså.) SKAL prøve og fange pilen på skærmen. (Musen.)

Sååå..... jeg har tænkt på at give ham og Oscar noget fjernstyret legetøj i julegave, så jeg kan få lov til at have min computer i fred! smiley

• #7   21. nov 2011 Jeg giver min kat julegave. Han får legetøj af forskellige afskygninger. Det lidt dyrere af det jeg gerne vil have til ham står på min ønskeseddel. Den er sjovt nok meget kattepræget i år hehe...

Jeg er især meget begejstret for CatIt legetøjet da det har en skøn måde at stimulerer katten på!

• #8   21. nov 2011 Det kan da godt være at katten er ligeglad men det da hyggeligt. Jeg gør det mere for hyggens skyld.
    Og tak for de gode ideer smiley

Kommentér på:
Julegaver!

Annonce