{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Medicin
  • #1   27. dec 2008 og luk munden på katten bagefter og stryg den på halsen, så kan den næsten ikke undgå, at synke den:)

• #2   27. dec 2008 Jeg gav kiss. lidt torske rogn. Men megetlidt så pillen kun lige var dækket. Så jeg var sikker på at hun spiste den.

• #3   27. dec 2008 Hej Cecilie

Som Bente og Lottes skriver, så kan det være metoden i fin kombination - jeg holder dog altid mine katte under venstre arm og trykker dem ind til mig med albuen. Så har jeg derved 2 hænder frie til de ekstrem stædige katte - har dog kun 1 af den slags, og hun har aldrig været syg - MEN skal jo indimellem have en ormepille - KORS hun kan flå mig.

Jeg sørger ALTID for, at klippe hendes klør inden - og hvis hun var meget mere stædig, så vil jeg have forsøgrt mig med at snørre hende ind i et håndklæde, så kun hovede er frit - og så få en til at stoppe i munden - MEN det er ikke nødvendigt heldigvis, men nogle katte kan det være nødvendigt med

PS. jeg smører altid lidt mayonaise på pillen, så den glider lidt bedre

God fornøjelse

Heidi

• #4   27. dec 2008 Hej Bente

er katten så vild, at det kræver et håndklæde, så skal der 2 til arbejdet - 4 sikre og hurtige hænder, så katten ikke når at få mere flip

Hilsen Heidi

• #5   28. dec 2008 <b>Jeg plejer og ligge katten på ryggen og putte pillen så langt ind i munden som muligt. også puster jeg hende i hovedet så synker hun.. og hvis hun ikke får den slugt så massere jeg hende lige så stille på halsen

Kommentér på:
Medicin

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce