{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LATTERLIGT!
  • #1   16. feb 2009 jeg dømmer:

    <b>
    * Katten, kan jeg lide den eller ej.,
    * Billede kvalliteten-
    * Teksten, holder den, og er der tilknytning til katten
    * og ja, mere? tror jeg ikke..


  • #2   16. feb 2009 Det er liige præcis DERFOR jeg IKKE udfordrer mere eller lader mig udfordre ... Jeg synes at alt det sjove er gået fra ...

    Kan gost forstå at du er irriteret og frustreret - det samme var jeg. Måske du skulle overveje det samme som mig (at stoppe med at udfordre og tage imod udfordringer)?

    Inderst inde kan det jo også være lige meget med de udfordringer (man ved at ens kat er guld værd) smiley


  • #3   16. feb 2009 Jeg er Enig Sanne :o)
    Har selv fået nogle og har sendt nogen* Men synes ikke det er sjovt mere* for synes sekv jeg har gode billeder men har tabt de sidste gange*
    Men ved da godt hvor dejlige mine katte er Men NEj ikke Fair*


  • #4   16. feb 2009 Enig Sanne*
    Overvejer selv og stoppe med de Udfordringer*


  • #5   16. feb 2009 jaé. det er så urretfærdigt!
    Hmm, ja.
    Jeg dropper det helt. :S
    Men det var sjovt så længe det varede..
    Bliver bare ikke så sjovt når de har alle bag deres ryg, ? Det sjove går ligesom fra?
    Og ja, vi ved inderst inde at ens egen kat er smukkest! <b>:</b>D


  • #6   17. feb 2009 helt enig... Der er blevet meget af sådan noget... har da også selv fået nogel beskeder om jeg ikke ville stemme på deres kat også sgu de nok stemme på min igen, hvor jeg også pænt har skrevet at det ville jeg da måske, men kom da meget an på hvad den anden kat var for en, for ku jeg bedre lide den så stemmer jeg også på den... Jeg stemmer kun fair.

    Dog synes jeg heller ikke det er helt "fair" eller hvad man skal sige, dem som virkelig har en rigtig smuk model kat, som så kun stiller op imod sådan lidt mere alm huskatte, som mangler det ene øre og er lidt mindre kønne... (alle katte er selvf kønne på hver deres måde, så håber i forstår hvad jeg mener) OG ser jeg bare tit...



  • #7   17. feb 2009 var en periode en virkelig flot kat, det må man give dem, det var det virkelig... men han havde kun stillet op imod de der lidt mindre model katte, hvor der kun er 3 billeder og de alle er uskarbe, og ingen tekst....

    så er der jo ikke noget mærkeligt i man vinder alt... Havde de muligvis gjort alligevel. men jeg synes bare at det gør da ikke noget at der er lidt konkurrence og spænning i hvem der vinder.
    Jeg udfordre normalt mest kun katte der minder lidt om min egne to, og katte jeg selv synes er kønne, hvis det er mig der skal sende udfordringen. Tager så imod alt, model mis eller ej...


  • #8   17. feb 2009 <b>helt ening! Altså synes det er FAIR så længe folk ikke bliver BESTUKKET til at stemme på den modtstatte kat? Det er bare min mening. så er der jo 1000 andré, men mener dog at jeg har en pointe. </b> ..

  • #9   18. feb 2009 Michelle - nej netop, og synes jeg bare tit jeg også ser. Man vinder jo ikke andet end æren af at vinde, så hvorfor er det så vigtigt for folk at vinde det. Jeg kan da også rigtig godt lide og vinde, ingen tvivl om det, men gider sgu ikke snyde for at gøre det.

    Sad også lige og kiggede på market herinde, kan man få lavet et logo/banner med sin kat, for enden en høj eller x-høj stemme på hendes katte.... synes jeg så også er latterligt.


Kommentér på:
LATTERLIGT!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce