{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.702 visninger | Oprettet:

Jeg er dybt chokeret {{forumTopicSubject}}

Jeg var lige ovre hos naboen her i går aftes da jeg går ud af døren for at smutte over til mig selv står 2 andre naboer og fodre mowgli min kat på ca 4 mdr. de overfalder mig nærmest og siger ¨Hvorfor fodre du ikke din kat hvorfor er den hele tiden udenfor den er død sulten den har smagt på franskbrøddet til fuglende osv. osv¨ jeg kunne ikke få et ord inført sådan som di skældte ud så prøvede jeg så at fortælle dem at han skam får foder så tit han selv vil da det står fremme i skålen og frisk vand han er altid inde undtagen når jeg smutter i skole så lukker jeg ham ud om morgenen og er hjemme kl 14 der kommer han ind igen, men di ville ikke tro på mig så jeg tog min kat under armen og gik ind til mig selv.
Da jeg komme ind ligger der en seddel som er smidt ind af brevsprækken den lyder sådan her. ¨(Hvis du ikke begynder at passe din lille kat ordentlig dv.s. giver den mad og vand og holder den inden for dine ejne 4 vægge ja så bliver den bragt ud på internatet hilsen Naboerner)
Jeg blev bare så ked af det men ved indtil vidre at 2 af mine naboer ikke er inde i det, men jeg er dybt chokeret og fortvivlet jeg elsker min kat passer den hverdag ligger i ske med ham om natten osv osv hvad skal jeg stille op med det her jeg er så ked af det det er som at blive beskyldt for omsorgssvigt af sine børn eller sådan noget


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er dybt chokeret
Kommentér på:
Jeg er dybt chokeret

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce