{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

Følelsen af at være elsket {{forumTopicSubject}}

hej. Jeg vil lige dele min glæde med jer da det så sjældent sker at jeg virkelig har denne følelse. smiley Jeg er så glad for jeg har den her ven. Min bedste ven faktisk og eks som hedder Jesper. Han er så fantastisk dejlig at i ikk drømmer om det.
Han sagde her i går at jeg var den eneste der aldrig var sur på ham på den måde, han ku næsten ikk blive sur på mig og vi var aldrig uvenner, men når vi var så var vi oss meget slemt uvenner men det blev alligevel ordnet i løbet af en time hver gang og så er vi bedste venner igen. Jeg har oss givet ham en gave som tegn på min kærlighed til ham og at jeg værdsætter ham som ven. Han fik en ring som ligner den jeg har for den var han helt vild med.
Så snakkede vi om her i går at vi gerne snart ville finde et hus at bo i og så sagde jeg for sjov at han ku bo sammen med mig i en lejlighed her i den by vi bor i og det ville han faktisk godt. Sådan helt seriøst og jeg er bare så glad for han sagde oss at han tror vi er venner for livet og jeg siger at det håber jeg bare for han er virkelig en jaah elsker ham sgu over alt på jorden og vil aldrig miste ham.. Vi er godt nok stadig kyssevenner men det er fordi vi har noget specielt. Vi er sammen næsten hver dag. 6 dage om ugen er vi i hvert fald smiley
Vores venskab er ikk ligesom alle andre venskaber. Der er noget helt unikt over det og det kan ingen tage fra os.
Vi kan tage så meget pis på hinanden,,

Hans eks spurgte ham i går wha han lavede og han svarede at han var sammen med mig hvortil hun skriver fedt fedt og så sagde han ja,
Kom til at spørge ham om han sagde nej og så blev han fornærmet på mig og sagde at han hadede når jeg troede at han ikk ku li at være sammen med mig og så måtte jeg jo gi en ordentlig undskyldning smiley

Ville bare lige dele det med jer for jeg har brug for at fortælle hvor meget jeg elsker ham, lige til andre end min mor smiley

Han har lige ringet og sagt at han kommer og besøger mig hehe smiley <3 smiley ihhh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Følelsen af at være elsket
  • #1   20. mar 2009 sød historie. i må hygge jer. ;o) knus

  • #2   20. mar 2009 Det er da rigtig dejligt for jer begge! :o)

    Men det lyder da lidt som at du gerne vil være mere end venner med ham?


  • #3   21. mar 2009 Det er da fantastisk dejligt at I har det sådan sammen. Jeg har også altid haft et rigtig dejligt venskab med min x, fordi vi efter 13 år kender hinanden ud og ind. Men tænk lige en ekstra gang på hvordan en evt. ny kæreste til en af jer kommer ind i billedet. Min kæreste (forlovede) har så ikke haft noget imod mit venskab med min x, som jeg har et barn med. Men x'en har haft svært ved at holde på kvinder, bl.a. fordi de syntes han tog for meget hensyn til mig. Det kan godt være lidt svært når flere bliver indvolverede. Men jeg håber det bedste for dig og deler din glæde. smiley

  • #4   21. mar 2009 Min bedste kammerat er også min x - vi fungerede ikke som kærester, men har det så sjovt og hyggeligt sammen som venner. Min forlovede kunne ikke helt forholde sig til det i starten og det kunne min x heller ikke helt....men idag kan vi have det sjovt alle sammen. Ville dog aldrig flytte sammen med ham....det synes jeg alligevel er for tæt.

    Hvis man stadig har "følelser" for sin x ( kammerat) så tror jeg ikke man skal bo sammen. Tænk når x´en tager en pige med hjem fra byen osv tror der kan ske en masse splid....så hellere bo hver for sig og beholde det gode forhold intakt :o)


  • #5   21. mar 2009 jeg er glad på dine vegne, sådan en ven havde jeg også, men desvære fik han en kæreste der ikke var helt tilfreds med vores venskab

    og på et eller andet tidapunkt skulle han vælge mellem vores venskab, og han nu gravide kærste

    kærsten blev valgt, og det var også det rigtige, han har i dag 3 dejlige børn med hende, vi snkker stadig sammen men hans nu kone er ikke videre begejstret

    og heltærligt ville vi selv være begejstret hvisvores kærster, mænd var hos en veninde 5-6 gangeom ugen....


  • #6   21. mar 2009 Jeg glæder mig på dine vegne over at I har det så godt sammen, men samtidig fornemmer jeg også du og måske han har flere end venskabsfølelser i klemme?
    Det vil nok blive svært hvis I flytter sammen og en af jer bliver vildt forelsket i en anden.
    Håber det bedste for jer:)


  • #7   21. mar 2009 Ja det har vi begge nok lidt. men det ville ikk være noget problem for os fordi han har haft to kærester efter han var kærester med mig..

  • #8   21. mar 2009 Det er super dejligt at i har det så godt sammen, Trine! :o)

    Men hvis i flytter sammen, så vil du jo også kunne "høre" hans kærester...og det er måske ikke helt det samme.....eller støde ind i dem i køkkenet....osv....men igen, så er det jo kun dig og ham, der ved hvad i føler for hinanden og i må jo vide om det ville kunne gå :o)


  • #9   21. mar 2009 ja hehe det er jo det. smiley

  • #10   22. mar 2009 Du er så sød Christina.

    Håber vi ender sammen engang men han er stadig meget drengerøv og skal ha løbet hornene en smule af endnu.. smiley


  • #11   24. mar 2009 Håber jeg :s for han går helt amok med mig for tiden. Alt hans rageri går amok og han skal gennemkysse mig, snave med mig og jeg ved ikk wha. Han er helt crazy for tiden xD

  • #12   24. mar 2009 Hvorfor filan hooker i ikke op? Hehe
    Det kan i da ligeså godt, hvis i laver alle de ting kærester gør :o))


  • #13   24. mar 2009 tja. Spørg ham. jeg fatter det heller ikk

  • #14   25. mar 2009 Hvor gammel er han?

  • #15   25. mar 2009 han er 17



    berit N
    ja men altså.. Han starter det lidt selv nogle gange og det var ham der slog op sidst,, og jeg ville aldrig droppe ham fordi for mig er han mit livs kærlighed. Han er den jeg har elsket længst og mest.. Det styrer mig nok en del..


  • #16   25. mar 2009 Okay, så forstår jeg nok lidt bedre, hvorfor han gør som han gør.
    Du skal tænke på, at du er lidt længere "fremme" end han er. Piger tænker også lidt mere over tingene end fyre....nu er det her generelt, så siger ikke at din ven er sådan. Man tror det er ganske normalt at fyre på 17 år, har svært ved at "binde" sig.

    Jeg vil nok give Berit ret - synes du skal fortælle ham, at enten så er i venner ( uden kys osv) ellers er i kærester. Medmindre du selvfølgelig synes det er ok det i har nu.

    Jeg tror ikke, at han gør det for at såre dig, men måske fordi han ikke ved, at det er "enten / eller"....synes du skal gøre ham det klart. Selvom det er nok er svært for dig.


  • #17   25. mar 2009 Jeanette Z
    Det vil blive for svært. Jeg har det godt med sådan som vi har det nu. Men selvfølgelig det kan ikk fortsætte altid. MEN jeg tror bare jeg lader os ha det som vi har det nu og nyder det så længe det vare for det er jo ikk sikkert han syns det ska være ham og mig. Han sagde oss her i går at han har et anderledes forhold til mig end til andre piger. Han siger at han fortæller mig mere end han nogensinde har gjort til nogen anden pige,, Det er jo stort


  • #18   25. mar 2009 Hvis du har det godt med det - og han har det godt med det, jamen så skal i da fortsætte - det handler vel om at have det godt :o)

    Og i finder nok ud af en dag, om det skal være det ene eller det andet....


  • #19   25. mar 2009 Ja.. mon ikk ^^

Kommentér på:
Følelsen af at være elsket

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce