{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

Logmenter på KG {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lige siddet og tænkt over disse her logmenter, som vi kan skrive her på KG. Så nu vil jeg lige prøve at lave en lille "galop" undersøgelse hehe

<b>Hvor mange af jer, skriver aldrig i jeres logmenter?
<i>Og hvorfor ikke?

</i>Hvor mange af jer, har fået slettet et logment, hvor i ikke har vidst årsagen til det?

Hvor mange af jer, har skrevet et logment, som i ikke mener bryder KGs regler, men stadig har fået en advarsel?

Hvor mange af jer, har haft skrevet til en ha´er for at få svar på jeres spørgsmål ang fjernelse af logmenter?
<i>Og har i fået svar retur?

</i>Er der nogle af jer, der ikke længere skriver logmenter, fordi i ikke ved om i får en advarsel eller bliver frosset over det?

Er nogle af jer, blevet frosset over et logment, hvor i ikke synes at det har været berettiget?

</b> Har i andet til tråden er i meget velkomne til at skrive det - så længe det er holdt i en ordentlig tone og uden at nævne nogle navne :o)

Mvh Jeanette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Logmenter på KG
  • #1   24. mar 2009 Jeg har da skreven nogle, men gør ikke så meget mere..
    Men godt emne Jeanette ;o)

• #2   24. mar 2009 Jeg vil sige at jeg tænker meget nøje over hvordan jeg formulerer mig, da jeg ikke forstår de logmenter folk bliver frosset over.
    Jeg har en gang fået en advarsel om, at jeg skulle slette et logment, fair nok, god forklaring og kun en advarsel. Det er fint for mig.

• #3   24. mar 2009 Hvor mange af jer, skriver aldrig i jeres logmenter?
    Og hvorfor ikke?
    <b>jeg skriver logmenter</b>

Hvor mange af jer, har fået slettet et logment, hvor i ikke har vidst årsagen til det?
    <b>Det har jeg ihvertfald en gang, eller faktisk flere gange</b>

Hvor mange af jer, har skrevet et logment, som i ikke mener bryder KGs regler, men stadig har fået en advarsel?
    <b>Det har jeg. osse flere gange endda</b>

Hvor mange af jer, har haft skrevet til en ha´er for at få svar på jeres spørgsmål ang fjernelse af logmenter?
    Og har i fået svar retur?
    <b>Jeg har haft skrevet til dem, og ihverfald en af gangene fik jeg ikke noget svar</b>

Er der nogle af jer, der ikke længere skriver logmenter, fordi i ikke ved om i får en advarsel eller bliver frosset over det?
    <b>Jeg skriver godt nok stadig logmenter, men man skal godt nok vride hjernen, for at få det formuleret rigtig uden og blive frosset</b>

Er nogle af jer, blevet frosset over et logment, hvor i ikke synes at det har været berettiget?
    <b>Jepper det har jeg osse lige prøvet. i hele tre dage</b>

og må jeg lige tilføje. jeg sys de ha'er skal skiftes ud, hele bundtet

• #4   24. mar 2009 Ja jeg har fået to advarsler ,så overvejer om jeg skal stoppe med at skrive dem ,da det ikke er til at vide hvornår det er galt ,men vi må ikke skrive det samme emne ,det er jeg blevet slettet for det var chat sagde de ,)

• #5   24. mar 2009 Jeg har fået 1 advarsel og 1 slettet, og hvorfor ved jeg ærlig talt ikke.
    Syns det er latterligt så længe man ikke bruger sine logmenter til chikane...

• #6   24. mar 2009 jeg skriver dem ikke. netop fordi folk bliver frosset fra en side af.
    jeg er kun blevet frosset en gang - i sidste uge, fordi jeg skrev at folk havde så travlt med hvad andre gør. jeg nævnte ingen navne eller noget som helst. og ja - jeg synes også de skal skiftes ud alle sammen,

• #7   24. mar 2009 Jeg har selv fået en del advarsler ( 4 ) og er blevet frosset pga et citat jeg skrev....jeg har aldrig fundet ud af, hvad jeg har havde brudt i KGs regler. Vi kan hurtige blive enige om, at et citat kan med få ord fortælle hvordan man har det lige nu og her eller om alle mulige andre ting. Det har intet med chat at gøre i hvert fald. Men jeg fik 2 dage i fryseren.

Jeg har skrevet til 3 ha´ere ang hvorfor de har slettet mit logment, de to af dem svarede aldrig, men det gjorde den 3. Har dog været ude for, at ha´eren lige pludselig stopper med at svare på spørgsmål midt i det hele.

Det synes jeg er dårlig stil.

• #9   24. mar 2009 <i><b>det er da osse træls man hele tiden skal passe på at man ikke skriver et forkert ord..

• #10   24. mar 2009 Ja det er meget træls! For man ved snart ikke, hvad man må skrive og hvad man ikke må skrive! Førhen var det "ok" at skrive feks. " godmorgen og godaften" - nu kan man blive frosset for at skrive det...det virker helt sært!

• #11   24. mar 2009 ja, det er sq noget fis i en hornlygte!!

• #12   24. mar 2009 <i><b>Det er så latterligt. de fryser hvem de har lyst til .. for de ting man blir frosset for står der ikke en pind om at man ikke må i reglerne. det er regler de selv laver ..

• #13   24. mar 2009 jeg har skrevet et der blev slettet men fik aldrig afvide hvilket et de slettede og hvorfor kun at jeg sku overholde reglerne

• #14   25. mar 2009 Jeg har også været frosset en gang for det nu...Men havde fået 3 advarsler før det....Og jeg synes at det er åndsvagt at blive frosset for så lille en ting at skrive godmorgen eller noget lignende...

• #15   25. mar 2009 Ja du har ret ,jeg vil ikke længere skrive tror nogen tror jeg smiley

• #16   25. mar 2009 Jeg skriver meget lidt i dem..

• #17   25. mar 2009 Jeg plejer at sige godnat og hvis jeg har været noget .men ikke mere tror jeg har fået slettet to og to advarsler smiley

• #18   25. mar 2009 jeg har fået slettet 3 på EN uge..........ha ha ....NEJ ikke let at finde ud af reglerne....(men bare de selv kan Smil)

• #19   25. mar 2009 Fy da Mette smiler ,og ja det må vi da håbe de kan smiley

Kommentér på:
Logmenter på KG

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce