{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

Vægt. {{forumTopicSubject}}

Hvor vildt...ville lige veje mine to drenge, da de bare er så forskellige i størrelse.

Den ene er meget slank og strømlinet og den anden ser lidt tyk ud og har et fantastisk bredt hoved og nogle kæmpepoter.

Man kan ret høre, når han kommer gående og folk bliver altid noget overrasket 1. gang de ser ham...

Nå, men op på vægten med dem. Og hvis min vægt vejer rigtig ( hvad jeg tror, den gør ) vejer de fuldstændigt det samme.

5.4 kg pr stk....

Er det ikke lidt specielt, når de nu ser så forskellige ud ??
Jeg var sikker på "den store" vejede mere, for det er da ikke en høj vægt for en Ragdoll han på 1½ år, er det ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vægt.
  • #1   8. apr 2009 Ja, det kan selvfølgelig godt have noget at sige.
    Men ham den "tykke" er noget mere kraftig bygget end den anden, så selv om hans pels er større, syntes jeg det er ret vildt, han ikke vejer mere.

    Har lige fortalt det til min veninde og hun var ved at falde bagover. Hun sagde, hun troede han mindst vejede 7 kg...så han er faktisk bare en lille spirrevip smiley


  • #2   8. apr 2009 Jeg har samme "problem" med mine. Jack ligner han er en anelse for mager og Tulle ligner én der har ALT for meget kastratmave på sig. Vejede dem begge og vupti det er 200gram der skiller de 2 ad.

    Og når pelsen er våd på dem begge kan man se at ingen af dem hverken er magre eller flommede, der er bare en verden til forskel på deres bygning, på trods af de er søskende.

    Tulle ser bare meget fed ud når hun sidder ned, praktisk talt minder hun om en trafikkegle smiley


  • #3   8. apr 2009 Stakkels kat.... at ligne en trafikkegle .-)

  • #4   8. apr 2009 Jeg siger det heller ikke højt mens hun hører på det. Men synes at rigtig mange katte ligner kegler når de sidder op smiley

  • #5   8. apr 2009 Hørt, hørt!!

  • #6   8. apr 2009 Jeg er super glad for dit indlæg *S*

    Os med tykke knogler må jo holde sammen.....hehe

    2 mennesker som i højde og drøjde ligner hinanden, de kan på vægten veje ca 20 kg i forskel. Som guide, så prøv at rør dit eget/din venindes krageben - mærk tykkelsesforskellen. Nogle har tynde nogler, andre tykke. Ligeledes har nogle flere muskler (som vejer en del, mn fylder mindre, andre har mere fedt, hvilket fylder en del, og vejer mindre en muskler....sån rent fyld-mæssigt...*S*


  • #7   9. apr 2009 Ja, det forstår jeg godt...
    Men det der undre mig, er ham der ser tyk ud....det er også ham der har de kraftigste knogler ( Går jeg ud fra )
    Hvor den anden har et smalt hovedet har han bare så bredt et hoved og kæmpepoter osv. osv.
    Så hvis han oveni han måke er lidt tyk også er kraftig bygget...så burde han da veje en del mere end den anden ??


Kommentér på:
Vægt.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce