{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Kattepension. {{forumTopicSubject}}

Jeg ville lige høre om der var nogen som der kendte til en riktig god katte pension da jeg skal på ferie til januar i 3 uger. Og nu spøger de fleste jo så nok op jeg ikke kan lade katte blive alene hjemme men det kan jeg ikke da de er indekatte og det er 3 uger det drejer sig om så jeg vil godt have at de er et sted hvor der bliver holdt godt øje med dem. Det skal selvfølgelig være helst være på fyn da jeg bor der.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattepension.
  • #1   24. apr 2009 Måske nogen i nærheden ville " bytte " feriepasning......?

• #2   24. apr 2009 Jeg bor på fyn og vil da godt passe dem hvis det er ??

• #3   24. apr 2009 For mig er det meget vigtigt at de ikke skal være alene hjemme i huset så længe og der så kommer nogen at kigger til dem en gang imellem det ville mine naver ikke kunde holde til jeg vil gerne have at de er et sted hvor der bliver holdt godt øje med dem og det gør folk vel i en kattepension. Det er jo mine små børen og de skal passes et godt og trygt sted mens jeg er væk så jeg ikke skal tenke på om der nu sker dem noget.

• #4   24. apr 2009 De skal passes hjemme ved dig så eller ? =O)

• #5   24. apr 2009 Flot initiativ Renate

• #6   24. apr 2009 man skal jo hjælpe hinanden *s* =O)

• #7   24. apr 2009 Ja det er et flot initativ. Jeg vil netop ikke have at de skal være her hjemme alene det er derfor at jeg søger en kattepension hvor der bliver holt godt øje med dem og der helst også vil blive taget tid til at kæle med dem.
    Så de ikke føler at jeg bare har forladt dem de skal have det godt mens jeg er på ferie og ikke bare passe sig selv her hjemme man ved jo helder ikke om der eventuelt kan blive indbrud og hvad sker der så med dem når jeg er så lang tid væk fra mine små elsket katte. Det vil ikke ske et sted hvor der vil blive holdt øje med dem hver dag samt nuset med dem så det er presis sådan et sted jeg søger til dem hvor de kan blive passet.

• #8   24. apr 2009 mit hjem er til rådighed hvis det var noget ? smiley

• #9   24. apr 2009 Det lyder da lækkert. hvad vil det helt presis sige hvordan har du tenkt dig at det skulde forgå hvis det var.

• #10   24. apr 2009 at du evt kom forbi og kigget her og se om det evt var noget . Og når tiden kom til din ferie blev kattene aflevert her og de ville blive passet som om det var mine egne. Har også lavet løbegård så hvis det var har de også mulighed for at komme udenfor :O)

• #11   24. apr 2009 Jeg vil da meget gerne fobi og kigge. Vil det så sige at de vil komme til at gå sammen med dine katte i huset og ellers passet med alt hvad de behøver. Mine katte er vant til at have en løbegår at komme ud i der ud over kommer de også en gang imellem ud med sele men ellers er de jo som sagt indekatte.
    Som det ser ud nu så skal vi rejse den 2 januar så det vil nok sige at de ville skulde komme der ud om aftenen den 1 januar og så en 3 uger tid frem. Hvor meget skal du have for at passe dem?

• #12   24. apr 2009 ja de komer til at gå med mine katte dog ikke han katten hehe ellers vil de blive passet og plejet som mine egne. Og evt pelspleje :O) om du vil kigge forbi før er ikke noget problem så kan du da se hvordan de bor her =O)

• #13   24. apr 2009 Hej Sanne og Renate. Jeg kan slet ikke beskrive, hvor usigeligt glad, det gør mig at se, I måske kan finde ud af, at hjælpe hinanden. Så er den nyoprettede gruppe allerede en succes for mig. Stort KRAM og held og lykke. Venligst Ann N

• #14   24. apr 2009 Det lyder alt sammen godt. Jeg vil meget gerne kigge forbi så jeg kan se hvordan det er hjemme hos dig. Jeg kan se at du har en hund går den sammen med dine katte?
    Mine katte har som sådan kun hilst på en hund en enkelt gang det er min søsters hund som er en chihuahua og den kunne de så ikke så godt lide eller det vil sige at min hunkat sonja da helt sikkert godt kunne finde ud af at slå ud med poten efter den når den kom for tæt på og samson min hankat han gemte sig bare oppe på krassetræet hvor hunden ikke kunne nå ham og så sad han der oppe og hvæste lidt af den.
    så hvis det er så vil der jo nok lige blive lidt tilvending der da mine misser helt sikkert vil stille sig op og hvæse ind til de finder ud af at hunden ikke gør noget, så de kender ikke rigtig til hunde. Jeg håber selvfølgelige ikke det er et problem. Jeg kan også fortælle dig at mine katte er kastereret og stereliseret.

• #15   24. apr 2009 Dert er dejligt at man kan hjælpe hinanden her inde det er supert skøøønt

• #16   24. apr 2009 Ja Ikke.....smiler

• #17   24. apr 2009 ja så er han katten ikke til den store fare *gg* hunden er vant til katte den gør ikke andet end at snuse til dem og får hun en over snuden er hun selv om det hehe.. Men om aften bliver hunden puttet i sit "hus" og så har kattene ro for hende og så er det deres tid til nuss og kæl .. og så alle kattene har adgang til hele huset

• #18   24. apr 2009 Det lyder jo alt sammen super så skal de nok finde ud af det de skal bare lige vende sig til henanden.

• #19   25. apr 2009 Hej Ann ...TILLYKKE.....så er din "ordning" næsten skudt igang...smil

• #20   25. apr 2009 jeg er aligevel hjemmegående indtil videre har dog ikke selv kørekort men passer gerne andres katte hjemme ved os =O)

• #21   25. apr 2009 Hej Kirsten. Takker. Men SANNE E og RENATE B har fortjenesten til den gode start. Så TAK til jer. Venligst Ann N

• #22   25. apr 2009 Je det var da så lidt, jeg tror helt sikkert at denne gruppe vil blive godt brugt, det er den jo alderede.

• #23   25. apr 2009 ja det kan godt betale sig *gg* sad nemlig og tænkte på det senest igår inden gruppen kom frem hihi

Kommentér på:
Kattepension.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce