{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.073 visninger | Oprettet:

Har du overvejet kosmetisk kirurgi? {{forumTopicSubject}}

<b>Det er stadig tabubelagt, og mange gør det i hemmelighed.

Kvinder og mænd har altid været og vil altid være forfængelige. Det er de absolut færreste, der bliver behandlet/opereret for at få deres ungdom tilbage. De fleste lægger sig under kniven for at gøre hverdagen lettere, for at se mere friske og glade ud. For at blive mødt som dem de er, og ikke som dem de ser ud til at være…

Giv din mening til kende.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har du overvejet kosmetisk kirurgi?
  • #1   26. maj 2009 hehe...jeg har 300ml silikone i hvert bryst smiley Det er faktisk 2 år siden min operation i denne uge! Har aldrig gjort noget bedre for mig selv end det!

• #2   26. maj 2009 Hvor meget svare det til - hvad gik du fra og op til? Hvis jeg må spørge :o) Så kan jeg bedre forestille mig hvor meget 300 ml er :o)

• #3   27. maj 2009 det er fint at gøre det hvis man har det dårligt med sig selv syntes jeg smiley

• #4   27. maj 2009 hvis jeg havde et træ, som jeg bare kunne plukke penge fra, var der helt sikkert et par ting, som jeg godt kunne tænke mig at ændre lidt på

• #5   27. maj 2009 jeanette: fra mindre end en A til en C...3 deciliter i hver.

• #6   27. maj 2009 Monika G - okay tak for svaret :o) Håber du er glad for din c-skål :o)

• #7   27. maj 2009 men jeg må sige, der er nok ikke andre ting jeg ville få lavet. Som regel er det jo sådan, at når man først får en ting lavet, vil man have mere og mere. sådan er det ikke med mig. Er i princippet imod at lave om på kroppen med plastikkirurgi, men det her havde jeg altid villet, og så tabte jeg mig lige 15kg på et halvt år, og havde så SLET ikke noget bryst tilbage... Jeg kunne ikke passe noget undertøj eller bikinier eller noget. Da jeg vågnede fra narkosen tudede jeg nærmest uafbrudt i flere timer fordi jeg var så lykkelig over at kunne se ned af mig selv MED bryster!! Det var helt vildt! smiley

• #8   27. maj 2009 Monika - Personligt at jeg heller ikke for plastik kirurgi, men synes selvfølgelig at det i nogle tilfælde er helt i orden, som feks i dit. Men at folk får lavet større bryster når de i forvejen har en pæn størrelse og brysterne sidder fint, så synes jeg at det er dumt. Hvorfor ligge sig under kniven for at gå fra en D skål til F skål....?! Det giver jo ikke særlig meget mening.....

• #9   27. maj 2009 Jeg synes det er svært for mig at udtale mig om, for jeg har aldrig fået lavet noget plastikkirurgisk og har heller ingen planer om det. Som udgangspunkt ville jeg nok sige at jeg ikke ville gøre det, men man skal aldrig sige aldrig smiley Hvem ved om 25 år, når man ser lidt ældre ud, om man kunne finde på at få løftet øjenlåg eller lign. Men det bliver nok også kun i den slags "småtings" afdeling.

Men jeg synes ikke man skal være fordømmende overfor dem som gør det, for det er kun dem selv der kan vide hvordan de har det med sig selv og den kropsdel de nu er kede af.. Så er det da bedre at få det lavet og blive et gladere menneske.

• #10   27. maj 2009 kunne godt tænke mig at få BRYSTER....kan ik engang passe en A SKÅL....IK TIL MEGET STORE BARE SÅDAN ALMINDELIG ...STR...har aldrig haft store bryster..men efter brystbevarende operation....pga. kræftceller....slet ik noget tilbage...har fået løftet øjenlåg 2 gange..men det bliver ved at vokse..fik at vide det gør det hos nogle...ÆV ÆV

• #11   28. maj 2009 Har lige fundet lidt billeder af folk som har fået lavet plastikkirurgi, hvor det er gået mere eller mindre galt.....eller i kan jo selv bedømme hvor godt det ser ud hehe

http://2.bp.blogspot.com/_V4w18ZWaPas/SQIS3tEj0cI/AAAAAAAAB10/Iu0qgykHZgI/s400/Breast_Implants.jpg

http://forums.pelicanparts.com/uploads14/terrible+plastic+surgery+boob+job+gone+wrong11231545818.jpg

http://www.javno.com/slike/slike_3/r2/g2007/m07/x116146107096719869.jpg

(link fjernet)

<b>Og her ert billeder, hvor jeg synes det er helt ok at få lavet det :o)

</b>(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

• #12   28. maj 2009 Det her billede skulle selvfølgelig stå som et af de billeder hvor jeg synes det ser frygteligt ud hehe Er kommet til at sætte det ind som nr 4 i dem jeg synes er okay :o)

(link fjernet)

• #13   28. maj 2009 AD! Der er altså bare nogle mennesker der er sindsyge når det kommer til plastikkirurgi.. På TV3 eller 3+ kører der for tiden noget der hedder Brigitte Nielsen under kniven. handler om hvordan hun (Gitte Stalone) tager til Tyskland og får lavet hele hendes krop og ansigt om. I et af programmerne viser de hvordan det er gået knapt så godt for mange andre Hollywood-folk -ret sjovt.
    Lige en anden ting:
    Når man får lavet bryster med implantater, og ikke rigtig har noget i forvejen, vil det altid se kunstigt ud. Der er selvfølgelig mange muligheder for former (high-profile, very high-profile, low profie osv.) og størrelser, så man finder den der passer bedst til kroppen.
    Da jeg skulle opereres vejede jeg 52kg. Jeg er 169 høj, og kraftigt bygget, så jeg var meget meget tynd, brugte str. 30-32 i bukser, og xx-small i alt andet. Der var ikke noget fedt tilbage i brysterne, og jeg fik de største implamtater jeg kunne, da jeg heller ikke havde meget hud at gøre med. Forestil jer at komme runde implantater ind under en forvejen stram hud uden fedtlag. Det ser meget kunstigt ud...Det vil det altid gøre hvis man er tynd eller normalt bygget. Dengang så det ud som om jeg havde helt enorme bryster, selvom det bare var en c-skål.
    Bare lige for at forsvare at det altid ser så voldsomt ud på folk der får den operation, for det gør det, selvom det ikke er det smiley
    Et bryst lavet med implantater vil altid se større ud end det samme størrelse naturlige bryst.
    Jeg kan så sige, at nu 2 år efter, har jeg taget en god del på igen, og nu ser det faktisk naturligt ud fordi jeg har et naturligt fedtlag udenpå implantaterne...De føles også bedre nu, end da det kun var implantater man kunne mærke smiley

• #14   28. maj 2009 UH HA Jeanette...ser FORFÆRDELIG...ud...de første af dem...derefter Normalt ud....man tænker nu altså..Tænk hvis nu det gik Galt !!!!!!! HAR set så mange afskrækkende ting efterhånden....ved snart ik ???

• #15   30. maj 2009 har bestemt ik noget imod silekone bryster :0D

Kommentér på:
Har du overvejet kosmetisk kirurgi?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce