{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.444 visninger | Oprettet:

Al Pacino i Legoland {{forumTopicSubject}}

<b>Al Pacino: Fløj tvillingerne en tur i Legoland.

Verdensstjernen tog til Danmark helt inkognito, men blev genkendt på sin stemme.

</b> Normalt er det omgærdet med et massivt presseopbud og eksklusive hotelsuiter, når verdensstjerner som Al Pacino kommer på besøg i Danmark.

Men ikke i går. Her besøgte Hollywood-stjernen Legoland i Billund ganske inkognito. Og der var ikke mange af forlystelsesparken, der lagde mærke til den 69-årige ”Godfather”-helt, da han trissede rundt med sine to børn, Anton og Olivia, og prøvede de mange forlystelser af.

Men svenske Johan Stenlund gjorde. Han genkendte ham på stemmen.

- Jeg stod sammen med min 10-årige søn i kø ved trafikskolen. Pludselig ringede telefonen bag mig, og jeg kunne høre en velkendt stemme. Da jeg vendte, så jeg, at det var Al Pacino, der stod og snakkede i telefon en halv meter bag mig, fortæller svenskeren til Ekstra Bladet.

- Han var utrolig venlig og samtidig meget anonym. Han ikke ligefrem en milliardær i sit tøj og gummisko, siger Johan Stenlund.

Al Pacino var fløjet til Billund i sin private jet og havde overnattet et ukendt sted, inden han sammen med ungerne brugte dagen i går i Billund. Den lille familie fløj videre ud af landet i går eftermiddags.

Bemærk! Dato d. 21 Juli


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Al Pacino i Legoland
Kommentér på:
Al Pacino i Legoland

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce