{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.336 visninger | Oprettet:

Fik grineflip og fødte {{forumTopicSubject}}

<b>Nyfødte Sylvester ligger i sin mors favn og sover de uskyldiges søvn, mens farmand stolt ser på.
Slægter den lille ny sin mor bare en lille smule på, kan Ena Egelund, 35, og hendes mand, Sune Rahbek, 33, fra Harlev ved Århus i Østjylland godt regne med, at deres førstefødte bliver en rigtig lille grinebider.

Dobbelt-overraskelse
</b>Da Ena forleden åbnede sin e-mail og opdagede, at hun havde vundet 25.000 kr. i en konkurrence på internettet, blev hun nemlig så glad og begejstret, at det udløste et grineflip af de store.

Begejstringen smittede tilsyneladende så meget af på det lille ufødte barn i hendes mave, at det ikke kunne komme hurtigt nok til verden for at se, hvad det nu var, der var så sjovt.

– Da jeg så, at jeg havde vundet, kunne jeg ikke lade være med at grine. Sådan noget sker aldrig for mig.
Det er første gang, jeg har vundet noget som helst, fortæller Ena, der midt i sit hulkende grineri formåede at gøre sig forståelig og råbe til sin mand, hvad der var sket.

<b>Fødslen gik i gang
</b>Det østjyske par fik herefter alt andet at tænke på end de mange rare penge, for mens Ena stadig sad ved sin computer med mavekramper, gik vandet.

– Jeg troede først, at jeg havde tisset i bukserne af grin, men det var altså Sylvester, der var på vej, griner Ena, der ligesom sin mand er musikpædagog.

Desuden spiller de begge med i det århusianske band, Hits, hvor Ena er forsanger og Sune trommeslager.
Ena fik ringet til fødeafdelingen på Skejby Sygehus for at melde familiens ankomst, og få timer efter havde en lille ny århusianer set dagens lys to uger før den fastsatte termin.

<b>Sund og velskabt
</b>Selv om det luner med 25.000 kr. ekstra i disse finansielle krisetider, er det dog helt naturligt glæden over at have fået en søn, der fylder mest hos den århusianske familie.

– Selvfølgelig er det rart med ekstra penge, men der er ikke noget, der kan slå det at få et sundt og velskabt barn, siger Ena med et stort smil.

Hun og Rune overvejer at gemme pengene, til deres søn fylder et år.
– Vi har talt om at tage ud at rejse og fejre Sylvesters fødselsdag på en eksotisk ø, siger Ena.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fik grineflip og fødte
Kommentér på:
Fik grineflip og fødte

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce