{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.189 visninger | Oprettet:

Moder løs. {{forumTopicSubject}}

Jeg har en lidt ældre veninde, hvor hendes hun kat fik to kællinger, hvor den ene den desværre gik hen og døde kort efter fødsel.
men min veninde begyndte og give hun katten p-piller, for ikke og få killinger igen med det samme.

men efter det vil den her hunkat ikke have noget og gøre med den killing som overlevet.
hun hvæser, slår og knurre af den her stakkels killing når hun ser den..

så min veninde har været nød til & flaske den, hun er så nu begyndt og give den killinge fodder, da den har fået rigtig dårlig mave af det der mælk..

men hvorfor opføre misse mor sig sådan?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Moder løs.
  • #1   19. maj 2010 hvor gammel er killingen??

  • #2   20. maj 2010 Hun har kontaktet sin egen dyrlæge, og fået af vide hvad hun skulle give den og sådan..

    så det er ikke normal mælk. bare rolig. det ved hun også godt..

    Men det mælk til Killinger, har ødelagt dens mave, den har tynd mave og det sg synd for den..

    men hun er begyndt og give den tør kost, til Killinger, hvor det er blød gjort med noget vand..

    Killingen er fra d.14 marst..


  • #3   20. maj 2010 hun snakket med dyrlægen, hvor hun fik af vide hvor mange gange hun skulle give den flaske..

    men hun er ved og vænne den fra det, stille og rolig, da det mælk har slået dens mave i stykker.


  • #4   20. maj 2010 *mig og mine katte* B:
    Det kattemælk du køber i supermarkederne er IKKE mad til killinger, det er lækkerier til kattene, ligesom godbidder i tørpille form osv.
    Skal man fostre en eller flere killinger op, skal man købe KMR i flydende- eller pulver modermælkserstatning eller pulver modermælkserstatning fra Royal Canin.

    <i>Bare et god råd, hvis du skal komme ud for det igen.


  • #5   20. maj 2010 jamen da jeg fandt Lucky, var han kun 2 uger, og han fik fløde, blandet op med mælk, og han fik ikke dårlig mave,og ved siden a, fik han dåse mad, & tør kost, blød gjordt i vand..

    & han lever i bedste velgårdne idag..

    men det Killinge mælk, hun giver den her killing, er det der KMR..

    sagde til hende hun skulle prøve og give den noget ymer, for det har hjulpen på mine, når de har haft virkelig dårlig mave, og det har har løbet ud a dem..

    & den her killing, har fået bedre mave, efter hun er begyndt og give den ymer,og det tør kost blød gjort i vand..

    Tak for alle jeres kommentar. & de gode råd.


  • #6   21. maj 2010 min venindes kat fik to killínger hjemme hos dem, i deres have, og så nu da de er to uger, begyndte det er pisse ned, og døren til hejnsvig hallen stod åben, så hun flyttede sine killinger ind dér. og så har de været væk fra moren i to dage. og stort set alle i min klasse har rørt dem, så nu ville moren ikke tage dem tilbage. så jeg tog dem med hjem for at passe dem.
    men når mine har haft dårlig mave, har de fået det der A36


  • #7   24. maj 2010 *mig og mine katte* B:
    Helt kanon! smiley Kattemælk er bare noget helt andet end modermælkserstatning, så husk lige at skriv det til en anden gang. smiley


    <i>Så kommer jeg ikke efter dig igen. ;P *GGG* *SS*


Kommentér på:
Moder løs.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce