1.027 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
18 Svar
Stort Dilemma :/ Stort Dilemma :/
Det er fordi...
Jeg har været forelsket i en dreng længe, og idag sagde han endelig at han godt kunne li mig
Men det er sådan i vores klasse, at man kan godt se vi kan li hinanden, og et par stykker "driller" os med det og kalder oss for "turdel duer" osv, så vi har ikk lyst til at blive kærester fordi vi ved det vil udløse en hel masse sladder osv...
hva skal jeg gøre!?
0 synes godt om
mar 2008
Følger: 46 Følgere: 45 Katte: 4 Emner: 126 Svar: 222
mar 2010
Følger: 63 Følgere: 59 Emner: 8 Svar: 28
okt 2009
Følger: 53 Følgere: 50 Katte: 1 Emner: 88 Svar: 1.833
At folk kalder jer det er vel enlig også sandt nok??? ;-D
Og det med sladder, hvad skulle folk slader om? At i er kærster... Det er vel også bare sandheden... hi hi´....
nov 2008
Følger: 82 Følgere: 90 Katte: 3 Emner: 1.619 Svar: 5.088
Det er jo i din alder at man starter med at få sine første kærester, så jeg synes da i skal nyde at i godt kan lide hinanden og så være ligeglad med de andre evt. tal åbent om det så der ikke er noget at sladre om :o)
jan 2010
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 1 Emner: 48 Svar: 341
Hun havde lige mistet sin far, og var kommet ud i noget med alkohol og lighter snifferi. Flere af pigerne i klassen er følget flok og hun har faktisk ødelagt vores ellers så perfekte klasse der har kunnet tage imod ca. 15 nye personer.. men vores klasse er bare bombet lige i øjeblikket, så det er lidt skræmmende...
okt 2009
Hvis flere af pigerne også er begyndt at gøre sådan ting.,
jan 2010
Fks. ingen af pigerne havde farvet hår, og så 2 måneder efter hun startede havde 6 farvet det.. :0 og vi er 13 piger i alt...
og de er alle sammen begyndt at gå med diesel, gucci, fris&co. osv..
vi har også haft gennemgået et 4 ugers respekt kursus, bla. pga. mange der ikk havde respekt for læren, og i den periode var vores klasselærer på ferie så det var helt galt. og så da han kom hjem igen.. kom glorien bare frem igen... -.-
okt 2009
Men det er selvfølgelig alvorligt der ikke tales pænt til læren...
nov 2008
Idag er det jo normalt at bruge feks. ordet "fuck" i alt hvad der siges - " fuck det er noget lort", "fuck jeg har det skidt". Og mange unge bruger også ord som luder, ho ect hinanden imellem. Ekstremt grimt sprog, men en fuldstændig naturlig udvikling.
Ovenstående nævner jeg pga. sproget til læreren.
Jeg går ud fra at du går i 6 klasse? Det er vidst helt normalt at man i den alder begynder at interessere sig for tøjmærker - det hænger sammen med, at man også begynder at interessere sig for sit udseende, det modsatte køn osv. Tror egentlig at den udvikling sker forholdsvis hurtigt. Kan godt være at "den nye pige" i klassen har været med til at skubbe det lidt frem, men det ville komme uanset :o)
okt 2009
Kan ikke se noget unormalt i det...
Dvs. hvis det er et sprøg brug som det Nette snakker om, så er det også ret normalt mellem unge idag...
Jeg arbejder i en børne have og dem med større søskende snakker også ret grimt... Ord som Fuck, Sygt mann Osv.
jan 2010
De eneste der er mine bedste venner er drengene
(Nogen gange kan jeg altså oss få spat af pigerne i klassen ;D)
nov 2008
Jeg bander og svovler også selv til tider og har også tendens til at bruge ordet "fuck" når jeg snakker - ikke i et mit skriftsprog og må så også lige tilføje at det kommer helt an på, hvilket mennesker der er ved siden af mig.
Nu er jeg inden for plejen og det er faktisk utroligt at folk bliver fyret pga deres sprogbrug når de omgåes ældre mennesker - eller mennesker generelt.
Handler også om, at man kan opføre sig "ordentligt", har pli og er opdraget godt. Så man ved i hvilke sociale sammenhænge man kan "tillade" sig at snakke som ovenstående.
nov 2008
Og hvis jeg skal svare lidt mere objektivt, så er det også en helt alm. opførsel i din alder. At den "nye i klassen" er mere spændende end de "gamle". Synes bare at du skal holde ved den du er og være sammen med dem i klassen som du bryder dig om - uanset køn.
Har du prøvet at lære hende at kende - den nye pige? Kan jo være at hun er mere jordbunden end hun lige viser i klassen og faktisk er en helt alm. sød pige.
okt 2009
Men nogen af børnene kan sige til som: Fede luder, Pik hovede, klamme spasser... Når man så spørg dem om de ved hvad det betyder er svaret altid nej, men det siger min store søster/bror...
Syns virkelig ikke det er iorden, det kan ikke passe børn skal lære det er ok at snakke sådan til hinanden....
Mini- Som Nette er de ikke rigtig venner hvis de kun gider hende pga. overfladiske ting, men hvis hun stadig er meget ny er hun jo også meget spændende!
Det nye legetøj der lige skal prøves af, sådan var det også når vi fik en ny pige i klassen...
Efter noget tid kom der lidt mere ro på igen
jan 2010
Jeg har prøvet at arbejde sammen med hende i forskellige fag. og jeg har da også snakket lidt med hende. men jeg må sige at jeg ikk synes hun er særlig rar.. hun fniser når andre slår sig, hun nedgør en hvis man gør noget forkert, og så er hun pænt blondinedum! (ikk fordi blondiner er dumme!)
nov 2008
Vi fik dælme ikke lov til at sige den slags ting da jeg boede hjemme. Det grimmeste jeg har sagt til min mor er "hold kæft" og det har jeg kun gjort den ene gang hehe Min mor skal / skulle bare banke i bordet, så var der ro
Har aldrig talt grimt til min mor eller søskende. Ja eller lærer og pædagoger. Det er kun venner imellem. Kan da sagtens sige "fuck noget lort" overfor min mor så længe det ikke er hende der er "fucked up" hehe
Lisbeth - god regel med penge for hvert bandeord og vil godt tro at det er de voksne der har sværest ved at overholde reglen
Men der sker også meget fra generation til generation. I min mors barndomshjem måtte man ikke sige " Gud" i sætninger som " Gud nej" eller " Gud det har jeg glemt". Det bruger folk jo meget i dag. Ikke at det er et bandeord, men nok nærmere blasfemisk - for nogen.
nov 2008
Alle forandre sig med tiden og kan sagtens være at den nye pige ændre sig og du gør det samme, så i på et tidspunkt måske godt kan lide hinanden. Der kan ske meget
Synes da at du skal sige til hende, hvis du synes hun taler grimt eller nedladende til dig og andre. Det kan sagtens gøres på en pæn måde uden uvenskab.
okt 2009
Men jeg mener heller ikke lidt god gammel daws opdragelse skader, men det dur ikke rigtig i børnehaven, man må INGEN ting idag!
Ikke bliver sur, skælde ud eller tage fat i barnet....
Stort Dilemma :/
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside