{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ups!
  • #2   3. feb 2011 Tak for svar, det trøster mig lidt. Her plejer de ikke kun at få en slags foder, men så læste jeg herinde, at det var godt at give killingefoder op til fødslen...osv osv?

    (Har desværre lige mistet min hund p.g.a. kræft - og til sidst var opkast senariet... Så nu tror jeg godt, vi kan klare os, med foderskifte som årsag!)


  • #4   3. feb 2011 Ja det går meget bedere, tror hun foråd sig - og der er jo ikke meget plads længere. Så i morges fik hun et udrørt æg med torskerogn, det fylder ikke så meget - og det har hun også beholdt. Nu har hun fået en lille håndfuld af killinge foderet (det gamle), men jeg tror nu mere det er fordi hun skal til at føde.

    Jeg har også lavet en del fødekasser klar - og hun ligger nu i en jeg ikke regnede med og mijaver. Går jeg hen til kassen, begynder hun at spinde lidt. Desværre er denne kasse lavet i 2 dele. En åben og en lukked del, så jeg har ikke det bedste indsyn. Men jeg skal nok få at vide, hvis der er noget galt..

    Håber alt vel med Molly ;-)))


  • #5   3. feb 2011 det kan også være det er fordi fødslen snart står på kira kastdede også op lige inden og havde det dårligt det kan de godt have det sådan jeg kan da huske med mig selv smiley held og lykke nu kan det ikke vare længe
    smiley


  • #6   3. feb 2011 ;-))) Tak Grethe. Faktisk tror jeg fødslen er igang ;-)))

  • #7   3. feb 2011 eeeej hvor spændende og derfor kan hun godt kaste op

    Man bliver virkelig nervøs når noget ikke er som det plejer men min dyrlæge sagde at det var fordi fødslen snart gik igang

    Held og lykke det er bare sådan en glædens dag når de små pus kommer mine er nu 11 dage gammel og de 2 af dem har fået øjne håber også snart den 3 får jeg venter lige en dag mere ellers er det dr. dyr jeg skal til med den lille

    holder du os opdateret når du får killinger smiley


  • #8   3. feb 2011 Ja det skal jeg. Lige nu ser det ud til hun ikke vil være alene med det. Kunne hun få mig med ned i kassen, tror jeg hun synes det ville være perfekt. ;-)))

    Jo det er spændende - men må nok berede mig på at det kan blivet sent før de kommer. Tænker hun er ved at åbne sig. - og alt det jeg skulle gøre... nu er tiden gået istå! ;-)))


  • #9   3. feb 2011 du kan nemt se når det sker hun brummer knurre og gisper når hun skal udvide sig det gjorde kira så går slimproppen lige pludselig og så begynder der at ske noget smiley spændende glæder mig på dine vegne det er så dejliiiiigt

  • #10   3. feb 2011 Ja fornemmer der kan gå en rum tid endnu. Nu har hun heldigvis lagt sig i en beder fødekasse, der vil jeg kunne komme til, hvis det trænges. Men jeg bør nok lade det hele være som det er. Ro må der til ;-)))

  • #12   3. feb 2011 ja det er rigtigt spændende ;-))) Sad og ventede og var jo forberedt på at det ville tage tid. Hvem lå så der og bare fødte sine unger uden at sige en lyd.. Nemlig - og hun er en rigtig god og omsorgsfuld mor... nu glæder jeg mig bare til at se dem rigtig... ;-)))

  • #13   3. feb 2011 ej da det var utroligt tillykke hvor mange fik hun ???

    så var du slet ikke med glæder mig til at høre mere smiley


  • #15   3. feb 2011 Meeen charlotte det er jo snart din tur lige om lidt smiley

    Spændende om du er med til fødslen jeg måtte ikke gå for kira smiley


  • #17   4. feb 2011 Jo jeg var både med og ikke med. Jeg havde fået lavet en fødekasse, hvor jeg nok kunne komme til, men det var aligevel en lukket kasse. Så jeg nøjede mig med at holde tal på dem - og så til, at alt gik godt!

    Hun fik 5 killinger og fik lov til at beholde de 3 første. De har det alle godt og hun er en helt fantastisk mor!


  • #18   4. feb 2011 eeeeeej tillykke med dem :-)) var de 2 andre døde eller hvad ?

    skal vi snart se billeder :-))

    og tak Charlotte ja de er dejlige og er vildt nuttede nu de har fået øjne den lille marble er blevet vildt smuk allerede


  • #19   4. feb 2011 eeeeeej tillykke med dem :-)) var de 2 andre døde eller hvad ?

    Nej det var de ikke smiley


  • #20   4. feb 2011 PS! Jeg skal nok lægge billeder ind, men nu få hun lige fred et par dage. Hun ved ikke at hun fik flere end 3 killinger - og hun er en rigtig god kattemor, der gerne vil vise dem frem. Men synes jeg vil vente med "blitz" og det hele ;-)) Kan dog fortælle, at de er bare så dejlige og fine. ;-)))

  • #21   4. feb 2011 ej Anette dog :-)) Men det er også mange med 5

    Jeg blev bare vildt ked af det da kira fødte en død killing selvom hun fik 3 skønne, kira passer også godt på sine børn hun holder poterne over dem hvis jeg lige vil kikke nærmere på dem altså tage dem op, det ser så sødt ud når hun gør det smiley

    Dejligt at gå og hygge sig med de små søde pus og missemor


  • #22   4. feb 2011 Ja Grethe, det var heller ikke sjovt. Men samtidig var det det eneste rigtige at gøre, når hun er så ung.

  • #23   4. feb 2011 Hvordan kan du lade være at tage billeder af dem :-)) jeg kunne ikke dy mig og skulle også lige veje dem for at tjekke om de tager ordenligt på, jeg tager billeder af dem hver dag for det bliver så hurtige store allerede over 300 gram vejer de nu smiley og de er 12 dage

  • #24   4. feb 2011 Måske mest fordi mit kamara skal lades op først ;-))) - og så er det måske meget godt for dem ;-))) Men der skal nok komme billeder. Jeg synes også det er dejligt at dele glæderne.

  • #25   5. feb 2011 Så nu har jeg lagt billeder ind, men aner ikke hvor de blev af...?

  • #26   5. feb 2011 har lige set dem hvor er de dejlige de er inde i SaraPhina tril og rund
    de ser store ud skønne misser endnu engang tillykke med dem
    har du vejet dem ??? :-))


  • #27   5. feb 2011 Åh det var godt, Tak!
    Nej vejning har jeg ikke tænkt på ;-))) Gør det lidt senere i dag...


  • #28   8. feb 2011 Det blev så ikke lidt senere i dag - men først nu:

    4 dage gamle:
    Stribet (tror det er en han)... 200 g
    Lys rød( - ditto- .......... )....200 g
    3 farvet(tror det er en hun).. 190 g

    Men så ved jeg ikke hvad de evt. skal veje som 4 dage gamle.? Ved dog at de vokser ;-)))


  • #29   8. feb 2011 Ps... Men nu er den lille mor kommet på banen. Så jeg kan godt holde mig værk, hun klarer det selv. Selvfølgelig kan man godt føle sig overflødig, i sådan en frigørelses proces! "G"

    Men jeg føler mig nu mere stolt - og tænker på at lade dem være, til de får øjne - og hun evt. flytter dem ud af fødekassen.


Kommentér på:
ups!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce