{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.022 visninger | Oprettet:

Ups Kuld. {{forumTopicSubject}}

Undskyld mig med sidder og kigger lidt rundt på lidt diverse sider, og kigger lidt på de forskellige salgsannoncer på killinger, og kan simpelthen blive så sur over de uansvarlige og penge griske mennesker der findes i denne verden.
Maine Coon killinger til salg.
Far; Halv maine Coon/halv huskat
Mor: Halv Maine Coon/Halv huskat,
Ingen Stamtavle.
Ormekur og Vaccination må ejer selv stå for.
Pris 2500 !!!!!!! Pengemaskine/kattefabrik???? aarh hvad fanden tror de det er ? unskyld men bliver fandme så sur.
"Skal af med mine to nye killinger, på 13 uger, har haft dem fra 10 ugers alderm da jeg ikk har råd til dem. gratis da det skal væk hurtigst muligt" også står der fandme lidt længere nede i annoncen " har også en hunkat der lige har fået killinger, for 4 uger siden, men dem skal jeg ikk bruge til noget, så hvis nogen vil have dem er de velkommende til og få dem når de er 8 uger. !!!!!! For S**** da hvor blir jeg vred. Unskyld blev bar lige nød til og komme ud med min vrede (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ups Kuld.
  • #1   29. maj 2010 Ja jeg kan kun give dig ret.Ja det er pengemaskiner, ikke andet. Frygtelig mangel på respekt overfor kattene/killingerne. KG burde tage de annoncer ud, hvor killingerne er under de lovpligtige 12 uger. Desværre hjælper det ikke engang at melde sådanne personer, da ordensmagten ikke skrider ind. Så hvad den lov er værd, kan jeg ikke lige se.

  • #2   29. maj 2010 ja nu var det heldigvis ikke herinde jeg læste dem, men på dba man ja hvad fanden gælder loven når det her findes overalt.
    Nogen mennesker er Fanme nogen Biiiiiiiiip...!!!!


  • #3   29. maj 2010 Tja - dette emne bliver jo efterhånden vendt hver eneste dag, i dette forum.

    Som jeg tidligere har skrevet - ham der ejer grisen, bestemmer prisen.

    Folk bliver jo ikke tvunget til at købe disse killinger, og lige så længe der er købere til sådanne killinger, så er der jo også nogen som bliver ved med at producere.

    Dem der køber disse killinger er ikke et klap bedre end dem der sælger dem.


  • #4   29. maj 2010 Nej det har du helt ret i Lise, men aaarh hvor blir jeg altså bar sur.

  • #5   29. maj 2010 Nej Lise, det har du fuldstændig ret i. Jeg fatter heller ikke hvorfor nogen bliver ved med at støtte dette dyrplageri og killingeproduktion.
    Læste lige om der ville "opdrætte lidt" på nogle MCO'er. Gad vide hvor seriøst hun sætter sig ind i tingene. Men killinger er jo så søde.


  • #6   29. maj 2010 Ja killinger er søde - det er kilingekøbere der føler sig snydt - berettiget eller ej IKKE - men det glemmer de i deres iver:-(

  • #7   29. maj 2010 Ja og killinger bliver store og nogle af dem "uartige" (læs naturlig katteadfærd). Den kloge narrer den mindre kloge og folk vil åbenbart snydes. Det er bare ulykkeligt at kattene/dyrene er dem der betaler prisen

  • #8   29. maj 2010 i har fuldstændig ret. det hele er en flok mennesker der ikke kan finde ud og bruge deres hjerne og vide hvad der er bedst for dyrene, og så er det kattefabrikker og pengemaskiner det hele, og ja killingerne er så søde og de ved de kan komme af med dem til købere der bar skal have kat.

  • #9   29. maj 2010 Sandra - På Den blå Avis, øverst på siden kan du trykke på *anmeld denne annonce*. Gør det!

  • #10   30. maj 2010 Jeanette, nej der er i hvert fald ikke mange der vil. Desværre er det stadigvæk ofte, "det er jo bare en kat". "Katte har jo 10 liv" osv i den dur.
    nogle af mine naboer fatter da ikke jeg vil give 5000 for en kat, elller i det hele taget koste dyrlæge på dem jeg har, når man lige så godt kan aflive og få en ny forærende. "En kat er vel en kat" Utrolige bemærkninger i vores ellers så oplyste tidsalder. Underligt nok har de fuld forståelse for det, når det er hunde vi snakker om. Der er de endda klar over at der er forskel på de forskellige racers sind. Fanme sørgeligt


  • #11   30. maj 2010 det har du ret i Tina, men alt for mange er. Og så længe de findes vil den slags mennesker eksisterer.

  • #12   1. jun 2010 Det er vi osse helt enige i Tina. Jeg håber at den nye "lov" gør sit til at begrænse dette.

Kommentér på:
Ups Kuld.

Annonce