466 visninger
|
Oprettet:
Rygestop {{forumTopicSubject}}
Jeg så i den den tråd om træningstøj, at der var forespørgsel på rygestop.
Jeg stoppede for 4 år siden, ved hjælp af bogen "Endelig ikkeryger - Skrevet af Allen Carr"
Hele min familie er stort set stoppet, ved at læse denne bog. Det er IKKE en skræmmebog, for vi ved vel alle sammen godt hvor ususndt det er.
Dette var bare et enkelt forslag, hvis andre har en idé til rygestop, er det selvfølgelig tilladt at dele
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 863
På det tidspunkt var jeg stadig afhængig af at sutte i en nikotincigaret, når jeg fik et glas vin....eller to..
Efter at ha læst bogen behøvede jeg ikke trøstepinden mere; den fik virkelig vendt nogle tanker hos mig..
Men som med al anden afhængighed kræver den, at man er MOTIVERET !!!
jul 2009
Følger: 5 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 59 Svar: 667
Men den er i hvert fald et forsøg værd... (hvis man gider at læse vel og mærke)
Jeg kender rigtig mange mennesker som er stoppet med hjælp fra den bog
aug 2008
Det bedste jeg har læst af den slags indtil nu; den vender tingene på hovedet:
I stedet for at man hele tiden fokuserer på, hvad man kommer til at mangle, når man holder op, fokuserer den på alle fordelene ved ikke at være afhængig mere..
Og hvor er det VIDUNDERLIGT ikke at være afhængig
Free at last !!!
Og så vil jeg da vove at påstå, at du VAR motiveret - ellers havde du slet ikke gidet læse bogen ;))
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
jul 2009
Anne W... Jeg giver dig til dels ret så
Men bogen satte tanker igang, og jeg har fundet ud af, at jeg sagtens kan leve som ikkeryger, og have det hyggeligt sammen med rygerne... der er jo ikk en regel der siger at man som ikkeryger ikke må gå ud og snakke med dem som ryger
aug 2008
Faktisk, er de fleste, jeg kender holdt op efterhånden.....egentlig kun min søster tilbage.....
Jeg savner det BESTEMT ikke, og det var egentlig bogen, der hjalp til at få tankerne væk fra alt det positive, man syns, man tar afsked med, når man holder op.... alle de hyggestunder, man syns man slet ikke ka undvære smøgen til...
Det eneste tidspunkt, hvor jeg stadig kan få lyst til at sidde med en cigaret, er når jeg har fået RIGELIG at drikke.
Så ber jeg gerne om en smøg, som jeg så sidder og hygger med uden at inhalere...
Ka osse ske, jeg gør det, hvis jeg er sammen med for mange rygere og ikke kan holde røgen ud mere
Men det er den herligste fornemmelse, når det går op for en, at man slet ikke savner cigaretten...
At man Endelig er Ikke-ryger !!
jul 2009
Men jeg klare mig nu også fint uden... jeg savner det overhovedet ikke...
Men drømte meget om det i starten *GG* altså... bogstavelig talt, drømte om det om natten
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
aug 2008
Jeg ved godt, at de færreste x-rygere har det sådan og gør det osse kun, når den her rastløshed efter en smøg kommer op i mig, når jeg har fået rigeligt...
Men lysten går faktisk hurtigt over, hvis ikke der er cigaretter i nærheden...
Ja Thilde, du må læse den for at se, om "pjattet" virker på dig, osse :))
Rygestop
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside